Roydej Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Hoi, klopt het dat je in geen enkel fastfoodrestaurant kan in GTA V? Ik kan namelijk geen enkele betreedbare Burger Shot/Cluckin' bell of iets dergelijks vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Heb niks gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Inderdaad, in tegenstelling tot San Andreas zijn er in deze versie van Los Santos geen fastfoodketens te vinden. Je kan in V wel snacks kopen bij de 24/7. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Waar zit die dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FoodForThought Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Als je vanuit East Los Santos de snelweg neemt, moet er na een eind rijden op je linkerkant een 24/7 zijn, denk ik. Correct me if I'm wrong. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 er zitten er tientallen verspreid over de hele map Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Volgens mij is er ook een Burger Shot in de omgeving van Franklin die je kan betreden, maar dat weet ik niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Volgens mij is er ook een Burger Shot in de omgeving van Franklin die je kan betreden, maar dat weet ik niet zeker. Volgens mij kun je daar niet in hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NathanS Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Er zullen wel fastfoodketens zijn zeker? Gisteren in een filmpje op Youtube zag ik een scene op een snelweg, en daar zag ik best veel vrachtwagens met trailers van Cluckin' Bell. Of rijden die alleen maar rondjes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Volgens mij is er ook een Burger Shot in de omgeving van Franklin die je kan betreden, maar dat weet ik niet zeker. Volgens mij kun je daar niet in hoor. Er was toch echt volgens mij een Burger Shot vlakbij Franklin of Rockford Plaza. Aangezien je bij een missie iets moet ophalen bij een Burger Shot, maar ik weet niet als die ook niet te betreden is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Hij is er ook maar je kon er niet in dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.