PrutserNL Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Hallo, Ik ben helemaal nieuw op dit forum. Vrijdag heb ik een Xbox 360 Super Slim 250GB gekocht. Omdat GTA 5 niet op de pc uitkwam en al een tijdje een xbox wilde. Het installeren van de game ging allemaal goed, het spel liep goed tot dat het je van karater wisselt met micheal. toen begon het gezeur, wilde in een auto stappen en op dat moment, kreeg ik de onderstaande melding. Het spel starte daarna weer op in het safehouse. Maar elke keer als ik een auto aanraak door op Y te drukken kap tie er mee. GTA verwijderd opnieuw geinstalleerd en omdat ik nog geen Xbox gold had, ook het account verwijdert en nieuw gemaakt. Nu gebeurt het zelfde continu als je in de intro overval het stuur moet overnemen, soms blijf tie het dan doen, maar dan stop tie er meer zodra je de auto moet jatten. Iemand een oplossing voor dit probleem? Foto van de melding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Dit moet haast wel aan het spel liggen. Ik heb er weinig verstand van en helemaal als het om de Xbox gaat. Ik zou teruggaan naar de winkel gaan en vragen om een nieuwe versie van GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrutserNL Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Wat ik ook heb is dat als ik de xbox opstart en mijn account wil starten dat tie het dan niet gelijk doe, krijg dan de melding dat hij het niet kan vinden ofso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 hdd van je xbox kapot? ik heb ooit een shitbox 360 gehad en precies dezelfde problemen als jij. ga terug naar de winkel waar je de xbox had gekocht en laat de hdd vervangen. of neem gwn ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrutserNL Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Hoe kan je zien of die kapot is? Als dat zo is, zou het dan ook met andere spellen zo moeten zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.