Jump to content

Tip om geld te verdienen. [ Bevat mogelijk spoilers ]


101bas

Recommended Posts

Ik weet niet of het spiolers bevat, voor de zekerheid wel in spioler gezet.

Koop met Franklin de Property: Sonar Collections Dock kost 250.000 geloof ik, dan moet je 30 chemische vaten vinden, per vat krijg je 23.000 als ik het goed heb, je maakt met de vaten ongeveer 750.00 en als je ze alle 30 hebt krijgt je van die mevrouw ook nog is 250.000 dus dat maakt samen 1.000.000.

Ik weet niet precies of je het dock pas kan kopen als je een missie hebt gehaald.

Je kan het Dock vinden in Paleto Cove, links van de map aan het water. [b 3 op de kaart]

Met Michael kan je ook een missie doen daar, 30 brokstukken vinden van een gezonken duikboot.

Succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Sonar Collections Dock is met alledrie te kopen. Kost inderdaad 250k. Die dingen leveren 23k per stuk op, dus dat is een totaal van 690k. Van die extra 250k heb ik nog nooit gehoord.

Dit kun je pas kopen na de Merryweather Heist. Die brokstukken van dat schip is geen missie, dat zijn gewoon collectibles.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...