Variano Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Is het mogelijk om uw geld te saven in een warenhuis of een bank zodat je uw geld safe kunt opbergen als je in de straten gaat zodat spelers uw geld niet allemaal stelen als ze je afmaken??? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Ja, dit was al bekend Reageren
Variano Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2013 a ok had wel al iets gelezen maar was er niet zo echt zeker van dus wou nog maar is vragen Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Een groot deel van het geld dat je bij je hebt valt inderdaad op de grond als je doodgaat, en andere mensen kunnen dat dus oppakken. Om dit te voorkomen kan je het inderdaad je geld beter op de bank zetten. Ik neem aan dat je dit bij de pinautomaten kan doen die door de stad verspreid zijn. Reageren
Variano Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 gelukkig maar dat je hte kan saven Reageren
tresshold Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 als ik dit zo lees zal ik denk ik veel stealth kills gaan maken. Reageren
Marakus Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Trouwens valt je geld ook op straat als je bijvoorbeeld door auto ongeluk dood gaat? M.a.w. dus ook wanneer je niet door een andere speler wordt afgemaakt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.