rickbrinkman Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Misschien een domme vraag. Wanneer zijn de parachutes beschikbaar in de aminution store. Telkens als ik daar kom dan kan ik ze niet kopen omdat ze niet beschikbaar zijn. Maar ze hangen wel aan de muur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat het iets te maken heeft met de Stranger & Freaks missies van Don (welke je met Franklin moet doen). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Na de eerste missie waar je een chute nodig hebt Het is redelijk ver in de storyline.. In deze missie moet je een cargobob (vliegtuig) in, en er later uit parachuteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Er zijn ook parachutes in het spel te vinden. Zo ligt er eentje helemaal.vanboven op de kraan naast dat gebouw in aanbouw (miles high building dacht ik). Het is natuurlijk lang klimmen, maar als je nog niet ver genoeg in.het verhaal.bent, kan je het zo wel eens testen. Als je met de heli op het gebouw landt, kan je via steunbalken naar de kraan. Zo steek je een stukje af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Er ligt ook een parachute bovenaan de kabelbaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rickbrinkman Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Hoe ver moet je zijn in het spel en waar is die kabelbaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Hoe ver moet je zijn in het spel en waar is die kabelbaan? Bij mt chilliad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.