ShiftYZz Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Hallo Allemaal, Ik heb een vraag over Bawsaq, Ik heb afgelopen Zaterdag de Jewerly Heist gedaan en heb met Franklin 200 duizend geinversteerd in Bawsaq in het bedrijf Daily Globe. Nu stijgt dat bedrag natuurlijk dagelijks omdat er steeds meer mensen GTA:V krijgen en aandelen kopen. Maar hoe werkt dat nu precies? Hoe word een stijging / daling bepaald + de stock waarde?? Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Je moet goed kijken naar hoe de markt reageert en aandelen nooit te lang aanhouden. Ik denk dat je het best kan investeren via lcn changes, die reageert namelijk alleen op jouw in-game gebeurtenissen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stockbroker Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Bij mij werkt die hele Bawsaq niet. Die andere daarentegen weer wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
101bas Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Bij mij werkt BAWSAQ ook niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 BAWSAQ hangt af van wat iedereen doet, dus waarschijnlijk gekoppeld aan GTA Online. Regelmatig is de markt "down for maintenance", maar lang niet altijd. Je kunt wellicht makkelijker snel en goed verdienen door de stocks te koppelen aan de Assassinations. Zo kan je makkelijk in een dagje tijd 80% winst hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 (bewerkt) Bij mij werkt BAWSAQ ook niet... Als het goed is staat in die lijst met die spulletjes ook een link over een andere site in. Surf is rond het internet van GTA V? Dutchy is een Ninja.. Bewerkt: 22 september 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 hoeveel zetten jullie dan in in een beurs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShiftYZz Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 BAWSAQ hangt af van wat iedereen doet, dus waarschijnlijk gekoppeld aan GTA Online. Regelmatig is de markt "down for maintenance", maar lang niet altijd. Je kunt wellicht makkelijker snel en goed verdienen door de stocks te koppelen aan de Assassinations. Zo kan je makkelijk in een dagje tijd 80% winst hebben. Dat betekent dat ik bijvoorbeeld geld in een bepaald bedrijf stop waarvan ik de Assassinations al gedaan heb? Dat werkt dan gewoon? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Nee... Je moet investeren in een tegengesteld bedrijf alvorens je de assassination gaat doen. Dus vrees dat dat nu niet meer kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShiftYZz Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Nee... Je moet investeren in een tegengesteld bedrijf alvorens je de assassination gaat doen. Dus vrees dat dat nu niet meer kan. Ja dat bedoelde ik, Maar Bawsaq word online bepaald? Dus iedereen die doet daaraan mee... Dan moet het toch zo zijn dat het daardoor beïnvloed word? En niet alleen door mijn acties? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Dat vond ik dus ook al vreemd. Bij de eerste assassination moet je een BAWSAQ aandeel kopen en verkopen. Het hangt blijkbaar toch af van de singleplayer gameplay. Ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShiftYZz Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 (bewerkt) Dat vond ik dus ook al vreemd. Bij de eerste assassination moet je een BAWSAQ aandeel kopen en verkopen. Het hangt blijkbaar toch af van de singleplayer gameplay. Ofzo. Het zal dan wel, vreemd allemaal maarja... Er zit geen logica in het hele aandelen systeem eigenlijk Nu heb ik nog 1 vraag: Als je via Lester zijn missies gaat doen waardoor bedrijven stocks naar beneden gaan, en de rivaal van dat bedrijf juist omhoog en je inversteerd daarin, Je verkoopt dan natuurlijk die aandelen weer als ze hoog staan. Kan je dan als je die verkocht hebt ook weer stocks kopen in het bedrijf waarvan jij een hoge pief vermoord hebt, stijgt dit dan ook weer naar een tijdje? Bewerkt: 22 september 2013 door ShiftYZz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShiftYZz Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Bumper de bump.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
101bas Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Ik koop altijd rond de 8 - 10 miljoen aan aandelen in Animal Ark als de prijs rond de 4.00 - 4.20 is, vervolgens wacht ik effe en dan heb je binnen een paar minuten rond de 250.000 - 300.000 winst, het hoogste wat ik ooit had was 600.000. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Is 't niet zo dat die huurmoorden allemaal bedrijven van de Liberty City Exchange zijn? Volgens mij gaat dat niet via Social Club/online, maar ik kan het mis hebben - ik kon er in ieder geval niks van op Social Club vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.