Jump to content

Vraag over Bawsaq


ShiftYZz

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag over Bawsaq, Ik heb afgelopen Zaterdag de Jewerly Heist gedaan en heb met Franklin 200 duizend geinversteerd in Bawsaq in het bedrijf Daily Globe. Nu stijgt dat bedrag natuurlijk dagelijks omdat er steeds meer mensen GTA:V krijgen en aandelen kopen.

Maar hoe werkt dat nu precies? Hoe word een stijging / daling bepaald + de stock waarde??

Thanks

Link to comment
Delen op andere websites

BAWSAQ hangt af van wat iedereen doet, dus waarschijnlijk gekoppeld aan GTA Online. Regelmatig is de markt "down for maintenance", maar lang niet altijd.

Je kunt wellicht makkelijker snel en goed verdienen door de stocks te koppelen aan de Assassinations. Zo kan je makkelijk in een dagje tijd 80% winst hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

BAWSAQ hangt af van wat iedereen doet, dus waarschijnlijk gekoppeld aan GTA Online. Regelmatig is de markt "down for maintenance", maar lang niet altijd.

Je kunt wellicht makkelijker snel en goed verdienen door de stocks te koppelen aan de Assassinations. Zo kan je makkelijk in een dagje tijd 80% winst hebben.

Dat betekent dat ik bijvoorbeeld geld in een bepaald bedrijf stop waarvan ik de Assassinations al gedaan heb? Dat werkt dan gewoon?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee... Je moet investeren in een tegengesteld bedrijf alvorens je de assassination gaat doen. Dus vrees dat dat nu niet meer kan. boos.gif

Ja dat bedoelde ik, Maar Bawsaq word online bepaald? Dus iedereen die doet daaraan mee... Dan moet het toch zo zijn dat het daardoor beïnvloed word? En niet alleen door mijn acties?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vond ik dus ook al vreemd. Bij de eerste assassination moet je een BAWSAQ aandeel kopen en verkopen. Het hangt blijkbaar toch af van de singleplayer gameplay. Ofzo. emo.gif

Het zal dan wel, vreemd allemaal maarja... Er zit geen logica in het hele aandelen systeem eigenlijk :puh:

Nu heb ik nog 1 vraag: Als je via Lester zijn missies gaat doen waardoor bedrijven stocks naar beneden gaan, en de rivaal van dat bedrijf juist omhoog en je inversteerd daarin, Je verkoopt dan natuurlijk die aandelen weer als ze hoog staan. Kan je dan als je die verkocht hebt ook weer stocks kopen in het bedrijf waarvan jij een hoge pief vermoord hebt, stijgt dit dan ook weer naar een tijdje?

Bewerkt: door ShiftYZz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop altijd rond de 8 - 10 miljoen aan aandelen in Animal Ark als de prijs rond de 4.00 - 4.20 is, vervolgens wacht ik effe en dan heb je binnen een paar minuten rond de 250.000 - 300.000 winst, het hoogste wat ik ooit had was 600.000.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...