MaxVito Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 (bewerkt) hey, Is het mogelijk om de laatste missie waar je tussen de hoofdrolspelers moet kiezen opnieuw te doen/ terug te draaien?? Grtz, Max Bewerkt: 22 september 2013 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Als je niet nog een tweede savegame hebt niet. Als tip zou ik geven in het vervolg bij elke missie het op twee savesgames opslaan. En nog een tip: gebruik spoiler want nu kan je het verpesten voor andere mensen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Spoiler is toegepast, en thanks voor t advies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 same prob here. Ik had per ongeluk trevor dood laten gaan. heb van alles geprobeert. gelukkig had ik nog een savegame van 20 missies geleden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.