Lorenzo572 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Hallo. hoe zit het nou precies met het opslaan van auto's? Ik heb via via gehoord dat hier wat fouten inzitten? Gister had ik een mooie auto gevonden, dus flink wat aan gedaan.. daarna in de garage gezet bij het huis van Franklin, en de game gesaved. Nu zet ik dus net mijn playstation weer aan, en is de auto weg? Iemand die me nou is precies kan vertellen hoe het zit? Alvast bedankt. Reageren
Lars Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Dat had ik ook toen ik dat deed bij Michael... Reageren
AXIO Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Dit is een algemeen bekend probleem en reken er maar op dat er een update voor komt. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Ik heb dit probleem ook gehad bij Michael en Franklin. Ik raad je aan om je voertuigen in de grote garages te plaatsen zoals de Grove Street Garage. Ik heb daar een aantal auto's staan en die zijn nog niet weg in tegenstelling tot de auto's die ik had geplaatst bij de huizen van de hoofdpersonages. Reageren
Lorenzo572 Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Oke, dan zal ik nu maar opzoek moeten naar een garage.. Waar vind ik deze allemaal? Ik zie ze namelijk niet op de map. En hoe zit het dan, stel je verliest een auto uit je garage, komt deze dan nog terug? Reageren
ZeroJens Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Oke, dan zal ik nu maar opzoek moeten naar een garage.. Waar vind ik deze allemaal? Ik zie ze namelijk niet op de map. En hoe zit het dan, stel je verliest een auto uit je garage, komt deze dan nog terug? De garage is per karakter op een andere plek het is gewoon aangeduid als een klein garage icoontje. En misschien kun je eens in de inpound gana kijken? Reageren
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Misschien niet van belang, maar heb jij bijvoorbeeld via je mobiel gesaved? Ik had het dus wel dat als ik een auto had gestolen, in mijn garage bij Franklin zetten en daarna saven via mijn mobiel dat hij weg was. Maar nog nooit gehad met het saven via een huis.. Reageren
Lorenzo572 Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Wat moet ik daar precies doen dan? Ben er nu even, maar kan wel een auto terughalen ofzo, maar niet diegene die verdwenen is. Misschien niet van belang, maar heb jij bijvoorbeeld via je mobiel gesaved? Ik had het dus wel dat als ik een auto had gestolen, in mijn garage bij Franklin zetten en daarna saven via mijn mobiel dat hij weg was. Maar nog nooit gehad met het saven via een huis.. Bewust gewoon op het bed gaan liggen en via daar gesaved, omdat ik dacht misschien als ik het via mobiel doe dat het niet werkt. >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Reageren
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Wat moet ik daar precies doen dan? Ben er nu even, maar kan wel een auto terughalen ofzo, maar niet diegene die verdwenen is. Dan heb je last van die bug waar Rockstar Games het over hebt, en die wordt binnenkort waarschijnlijk opgelost Reageren
Lorenzo572 Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Oke, balen Voor nu dan maar een garage kopen lijkt me.. maar hoe werkt die garage dan? Stel ik ga rijden met een auto en raak deze kwijt, komt deze dan weer in de garage of is deze echt weg? Reageren
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Oke, balen Voor nu dan maar een garage kopen lijkt me.. maar hoe werkt die garage dan? Stel ik ga rijden met een auto en raak deze kwijt, komt deze dan weer in de garage of is deze echt weg? Als het goed is, als je een eigen auto koopt blijft hij op straat staan. Als hij daarna wordt weggesleept kan je voor een bepaald bedrag de auto terug krijgen bij de Car Impound. Reageren
svdvlekkert Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Geld dit dan ook voor vliegtuigen/heli's/boten die je koopt en die bijv gecrashed zijn? Deze komen dan gelijk bij je hangar/haven terug? En auto's die je gekocht hebt en gecrashed zijn / opgeblazen ben je dus per definitie kwijt? Reageren
101bas Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Auto's kunnen volgens mij ook gestolen worden, ga is naar een Vehicle impound misschien dat hij daar staat. Reageren
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Geld dit dan ook voor vliegtuigen/heli's/boten die je koopt en die bijv gecrashed zijn? Deze komen dan gelijk bij je hangar/haven terug? En auto's die je gekocht hebt en gecrashed zijn / opgeblazen ben je dus per definitie kwijt? Volgens mij ook, weet het niet zeker.. Maar je moet dus gewoon goed met je auto's - vliegtuigen omgaan.. Reageren
Lorenzo572 Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Oke, dan zal ik dus opzoek moeten gaan naar een garage om te kopen. Op wat voor plekken zijn deze dan te koop? Op de map zie ik er namelijk geen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.