Jump to content

Auto's opslaan


Lorenzo572

Recommended Posts

Hallo.

hoe zit het nou precies met het opslaan van auto's? Ik heb via via gehoord dat hier wat fouten inzitten?

Gister had ik een mooie auto gevonden, dus flink wat aan gedaan.. daarna in de garage gezet bij het huis van Franklin, en de game gesaved.

Nu zet ik dus net mijn playstation weer aan, en is de auto weg? Iemand die me nou is precies kan vertellen hoe het zit?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lorenzo572

    11

  • Michael

    4

  • FcUtreg4Life

    4

  • svdvlekkert

    3

Top Posters In This Topic

Ik heb dit probleem ook gehad bij Michael en Franklin. Ik raad je aan om je voertuigen in de grote garages te plaatsen zoals de Grove Street Garage. Ik heb daar een aantal auto's staan en die zijn nog niet weg in tegenstelling tot de auto's die ik had geplaatst bij de huizen van de hoofdpersonages.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dan zal ik nu maar opzoek moeten naar een garage.. Waar vind ik deze allemaal? Ik zie ze namelijk niet op de map. En hoe zit het dan, stel je verliest een auto uit je garage, komt deze dan nog terug?
De garage is per karakter op een andere plek het is gewoon aangeduid als een klein garage icoontje. En misschien kun je eens in de inpound gana kijken?
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien niet van belang, maar heb jij bijvoorbeeld via je mobiel gesaved? Ik had het dus wel dat als ik een auto had gestolen, in mijn garage bij Franklin zetten en daarna saven via mijn mobiel dat hij weg was. Maar nog nooit gehad met het saven via een huis.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet ik daar precies doen dan? Ben er nu even, maar kan wel een auto terughalen ofzo, maar niet diegene die verdwenen is.


Misschien niet van belang, maar heb jij bijvoorbeeld via je mobiel gesaved? Ik had het dus wel dat als ik een auto had gestolen, in mijn garage bij Franklin zetten en daarna saven via mijn mobiel dat hij weg was. Maar nog nooit gehad met het saven via een huis.. :puh:

Bewust gewoon op het bed gaan liggen en via daar gesaved, omdat ik dacht misschien als ik het via mobiel doe dat het niet werkt.

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, balen :(

Voor nu dan maar een garage kopen lijkt me.. maar hoe werkt die garage dan? Stel ik ga rijden met een auto en raak deze kwijt, komt deze dan weer in de garage of is deze echt weg?

Als het goed is, als je een eigen auto koopt blijft hij op straat staan. Als hij daarna wordt weggesleept kan je voor een bepaald bedrag de auto terug krijgen bij de Car Impound.

Link to comment
Delen op andere websites

Geld dit dan ook voor vliegtuigen/heli's/boten die je koopt en die bijv gecrashed zijn? Deze komen dan gelijk bij je hangar/haven terug?

En auto's die je gekocht hebt en gecrashed zijn / opgeblazen ben je dus per definitie kwijt?

Link to comment
Delen op andere websites

Geld dit dan ook voor vliegtuigen/heli's/boten die je koopt en die bijv gecrashed zijn? Deze komen dan gelijk bij je hangar/haven terug?

En auto's die je gekocht hebt en gecrashed zijn / opgeblazen ben je dus per definitie kwijt?

Volgens mij ook, weet het niet zeker.. Maar je moet dus gewoon goed met je auto's - vliegtuigen omgaan.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...