FcUtreg4Life Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 niet dus kwijtraken bedoel ik Reageren
Lorenzo572 Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Ik heb me dus inmiddels aangemeld bij social club... maar waar vind ik die standaard garages etc dan? Reageren
Lorenzo572 Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Ah ik zie inmiddels de grove street garage. Maar bvb in vinewood zie ik er geen? Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Als het goed is moet er daar toch ook een zijn in de buurt Reageren
Lorenzo572 Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Waar dan precies? En als ik nu een auto wil kopen, hoe werkt dat dan precies? Reageren
Dvt Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Ga naar Internet op je telefoon, dan staat bovenaan op die startpagina (Eye-find) Travel & nog-iets. Daar klik je op een van de knoppen om een auto te kopen. Maar je hebt wel eerst een garage (zo een met 4 plaatsen) nodig. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Ik weet niet helemaal precies waar. Maar als je naar michael switcht en het pauzemenu opent met de map staat er bij mij een blauw garage icoontje. En auto's koop je via je mobiel. Heb dit zelf nog niet uitgetest ivm. geruchtem vam bugs Reageren
Lorenzo572 Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Oke, en maakt het dan nog uit op welke site? Ow wacht, het zijn verschillende sites... sommige voor auto's, de andere weer voor een vliegtuig etc. >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Voor vliegtuigen heb je wek iets als een hangar nodig waar je vliegtuig kan staan Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Die garage in Grove Street is van Franklin, die in Vinewood komt in beeld wanneer je met Michael speelt en zo heeft ook Trevor z'n eigen garage in Los Santos. Reageren
Redwhite Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Eindelijk, er is een auto opgeslagen! Ik ging met mijn gele infernus naar een missie. Eerste wat ik moest doen na de cut-scene is teruglopen en in andermans auto stappen en mijn auto stond er al niet meer . Na de missie begon ik weer op een heel andere plek en daar stond hij gelukkig netjes geparkeerd. Fijn dat de extra garage's werken (waar er 4 in kunnen) nu de garages bij de huizen nog en ik ben helemaal tevreden Reageren
Faex Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Dus een gekochte/getunde auto bij een huis opslaan werkt niet? Of begrijp ik het verkeerd ;p hahha Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Dus een gekochte/getunde auto bij een huis opslaan werkt niet? Of begrijp ik het verkeerd ;p hahha Bij mij werkt 't prima. Heb bij Michael 'n volledig getunede Audi R8 Coupé staan en Franklin heeft 'n deels gepimpte Range Rover Sport in z'n garage bij huis. Reageren
Faex Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Okee dankje! haha zie het vanzelf Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) Ik weet niet wat dit is, maar ik heb nog nooit last gehad van deze bugs? Mijn voertuigen staan gewoon altijd netjes opgeslagen... Edit: Nevermind, gisteren waren men Z-type en me Entity XF verdwenen, en kheb niet nog een keer 10 miljoen voor een nieuwe Bewerkt: 26 september 2013 door Tommy-Vercetti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.