Jump to content

Auto's opslaan


Lorenzo572

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lorenzo572

    11

  • Michael

    4

  • FcUtreg4Life

    4

  • svdvlekkert

    3

Top Posters In This Topic

Ik weet niet helemaal precies waar.

Maar als je naar michael switcht en het pauzemenu opent met de map staat er bij mij een blauw garage icoontje.

En auto's koop je via je mobiel. Heb dit zelf nog niet uitgetest ivm. geruchtem vam bugs

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, en maakt het dan nog uit op welke site?

Ow wacht, het zijn verschillende sites... sommige voor auto's, de andere weer voor een vliegtuig etc.

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk, er is een auto opgeslagen! Ik ging met mijn gele infernus naar een missie. Eerste wat ik moest doen na de cut-scene is teruglopen en in andermans auto stappen en mijn auto stond er al niet meer :(. Na de missie begon ik weer op een heel andere plek en daar stond hij gelukkig netjes geparkeerd. Fijn dat de extra garage's werken (waar er 4 in kunnen) nu de garages bij de huizen nog en ik ben helemaal tevreden

Link to comment
Delen op andere websites

Dus een gekochte/getunde auto bij een huis opslaan werkt niet? Of begrijp ik het verkeerd ;p hahha

Bij mij werkt 't prima. Heb bij Michael 'n volledig getunede Audi R8 Coupé staan en Franklin heeft 'n deels gepimpte Range Rover Sport in z'n garage bij huis.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat dit is, maar ik heb nog nooit last gehad van deze bugs?

Mijn voertuigen staan gewoon altijd netjes opgeslagen...

Edit: Nevermind, gisteren waren men Z-type en me Entity XF verdwenen, en kheb niet nog een keer 10 miljoen voor een nieuwe :duh:

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...