Jump to content

Geld Verdienen


ShiftYZz

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Mijn favoriete character is toch wel Micheal en ik wil alle properties die hij kan kopen dus ook kopen (Behalve de Golf Club, die is niet nodig :puh:)

Ik kom dan op een totaal van 66m. Hoe kan je ooit zoveel geld bij elkaar krijgen?

-Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Koop de Property Sonar Collections Dock, kost 250.000, ga vervolgens naar de boot en duik alle 30 de brokken stukken op in de oceaan, de vrouw daar zegt dat je een hele goeie reward krijgt, maar je krijgt maar 10 dollar, misschien dat ze je later terug belt nadat alles is onderzocht.

Met franklin kan je hem ook kopen, dan krijg je rond de 1 miljoen als je 30 vaten opduikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat het een goede optie is om aandelen te kopen, kan op het internet. Soms kan je het geïnvesteerde geld twee keer dubbel terug krijgen, zelf nog niet geprobeerd.. :puh:

Ja, ik probeer wel met die aandelen. het werkt best lastig. Ik verdien er niks mee :puh: (8k ofzo)

Na bepaalde missies kan je aandelen kopen ofzo heb ik ook gelezen die zich dan verdubbelen dat ga ik proberen, Maar die 800k van de Jewerly Job word het ook niet als dat x2 word :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu iets van 40 storry missions gedaan en een paar andere en zit aan 42% , en heb nog niet zoveel geld , met franklin : 170K met trevor ook zoiets en met michael 350K , nu wat is een goede start om in te zetten op de beurzen als je niet veel geld heb , of moet ik eerst aan iets spenderen om te kopen zoals een shop kopen of bedrijf , kweet niet echt zo goed wat doen eerst met dat beetje geld , en rond hoeveel % zou je meer geld beginnen krijgen van missies want in de vroegere gta's kreeg je bij elke missies geld rewards en hier in de 5 is dat niet het geval , dus ik heb mijn twijfels aan wat eerst te investeren , bedankt alvast , sorry dat alles naast elkaar geschreven staat maar mijn enter toetsen werken voorlopig niet op mijn toetsenbord hier in internet explorer , is raar hoe dit klinkt maar is zo lol

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik aan dacht:

Begin singleplayer opnieuw indien je de Lester missies al hebt gedaan.

Zorg dat je op je characters redelijk wat geld hebt.

Indien je dit niet hebt doe dan een tijdje de infinite cash glitch ( zie youtube ) en maak 1-2miljoen hiermee ( zou in een half uur moeten lukken ).

Investeer nu elke keer al je geld in de Lester missies.

Als het goed is verdubbeld je geld per Lester missie.

Dit houd in dat als je in de eerste Lester missie 2miljoen pompt je daarna 4 miljoen hebt.

Dan na de volgende missie 8m.

Volgende 16m en zo verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik aan dacht:

Begin singleplayer opnieuw indien je de Lester missies al hebt gedaan.

Zorg dat je op je characters redelijk wat geld hebt.

Indien je dit niet hebt doe dan een tijdje de infinite cash glitch ( zie youtube ) en maak 1-2miljoen hiermee ( zou in een half uur moeten lukken ).

Investeer nu elke keer al je geld in de Lester missies.

Als het goed is verdubbeld je geld per Lester missie.

Dit houd in dat als je in de eerste Lester missie 2miljoen pompt je daarna 4 miljoen hebt.

Dan na de volgende missie 8m.

Volgende 16m en zo verder.

Je verdubbelt niet, je maakt circa 50% winst. Dus 8m wordt 12m en dan 18m.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. ik zag die aandelen vaak op rond de 50% hangen en dan begonnen ze weer met dalen.

Nonetheless, je maakt bakken winst als je voor die missies vol inzet op die aandelen :puh:

Gewoon die van Lester bewaren tot het einde van de game, dan heb je het meeste geld opgespaard. En dan doe je die vijf van hem en vervijfvoudig je total cash nog even :puh: Dan moet je er, denk ik, wel mee rond komen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...