Jump to content

paar vraagjes over garage's

svdvlekkert

Recommended Posts

Goedenmiddag allen,

Ik heb een paar vraagjes,

Ik heb met Michael de Vinewood garage gekocht voor 30.000. Hierna heb ik een auto via internet gekocht en helemaal

opgepimpt in de los santos customs. Na een beetje rondgereden te hebben heb ik deze auto in de fik gestoken (waarom?!), maar nu dacht ik dat deze auto automatisch in de garage zou komen staan, wat dus niet het geval is.. Hoe zit het met deze garage's en het opslaan van auto's? Want ik las ook ergens dat er een bug in het spel zou zitten mbt het opslaan van auto's.

Hierna ben ik lid geworden van rockstars social club en hebben trevor en michael een garage gekregen. Geldt hierbij hetzelfde verhaal? Wat krijg je nog meer als je lid wordt van rockstar club? Want als ik in de garage's staat kan ik gratis een 'special vehicle' krijgen, een leuke auto...

Alvast dank!

Delen op andere websites

Je zult standaard in de garage die je door Social Club krijgt een Elegy krijgen, dat klopt inderdaad ;) Ook heb je gelijk wat betreft een bug aangaande de standaard garages van Franklin, Michael en Trevor. Dit gaat bij mijn weten niet op voor de grote garages die je dus krijgt door Social Club. Kapotte auto's spawnen ook niet in garages, die ben je gewoon kwijt. Wel zullen auto's die je achterlaat in de zogenaamde Impound van het politiebureau in Downtown komen. Die kun je daar terugkopen voor het schappelijke bedrag van $250.

Welkom op 't forum trouwens!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...