Mr CJ Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Waarom kan ik niks doen met Chop? Sinds ik dat nieuwe huis heb waar die telescoop staat doet hij niks meer als ik op --> duw. (en vanwaar komt dat huis plots, ik had dat niet gekocht) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Je eerste vraag: Chop kan met je mee gaan als je op L1 of R1 klikt, volgens mij moet hij dan wel meelopen. Hij kan ook op een stoel voorin zitten. Je tweede vraag: Het appartament krijg je omdat Lester een plek nodig had voor een soort van Hide Out, of iets dergelijks. Hij regelt dan ook dat je in dat nieuwe huis kan gaan, en dan hoeft om die reden Franklin ook niet meer bij zijn irritante tante te wonen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 (bewerkt) Dat huis krijg je van Lester. Misschien ondertiteling aan zetten dan kan je de telefoontjes volgen... Hij heeft het duidelijk gezegd >>> Door .Timothy: Spoilers weggehaald, zijn in missiehulp niet nodig.<<< Bewerkt: 23 september 2013 door .Timothy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Bij L1 zie je het wapenwiel, en R1 zoekt hij dekking. Maar chop krijg ik niet mee, ook niet met de pijltjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Ga eens naast Chop staan hou L2 in en dan druk R1. Dan loopt chop met je mee. Als je hem weer kwijt wilt ga je weer naar chop en dan doe je hetzelfde. Chop zou dan naar huis lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Kom ik ook maar even met een vraagje over chop. hoe krijg je zijn 'Happiness' omhoog? Ik heb hem al meegenomen om een stukje te lopen, willekeurig mensen aan te vallen en een balletje met hem gegooid. Maar de Happiness lijkt maar niet omhoog te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Download IFruit op je telefoon of IPad, en probeer het via dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Ik heb zelfde probleem, en hij loopt ook altijd weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunlight Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Chop zit bij mij nog steeds in zijn hok. Ik heb een keertje hem meegenomen (inderdaad met R1) om met een bal te gooien, maar ik vind die hond niks toevoegen eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Weet er iemand die dierenwinkel zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KRSTL Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Word ook niet goed van die Chop ! Hij doet nooit wat ik wil ! In de app kan ik van alles doen behalve zijn poep opruimen En laat ie daar nou heel ongelukkig van worden :/ Ben zo hopeloos qua Chop dat ik ook al begon te denken; zou er een dierenwinkel zijn ?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goten21 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Ik had een soortgelijk probleem... Nadat ik de text kreeg van mijn tante hoe ondankbaar ik ben blah blah blah, is Chop opeens weg o.O (heb het nieuwe huis net) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Als het goed is ligt chop in F's nieuwe huis op de onderste verdieping vlak naast het zwembad. Zijn er trouwens ook manieren om chop te trainen zonder die app te gebruiken, mijn mobiel zit vol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.