Variano Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 na dat die heist gedaan was zie ik de uitslag en zie ik dat het 20 miljoen was dan stond er nog is - 20 miljoen en franklin , michael en trevor stond op 0 , dan hebben we die geld transport auto overvallen en nog steeds geen geld gekregen , nu waarom krijg ik geen geld ervan en als ik krijg wanneer krijg ik dat dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Als je het goed gevolgd had weet jr dat je het gestolen spul terug brengt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 ja dat weet ik , maaar spijtig dat je er zelf dan geen reward voor krijgt ja dat weet ik , maaar spijtig dat je er zelf dan geen reward voor krijgt ik dacht eerst dat je van elke heist een geld reward kreeg >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Nee, er zijn meerdere topics hierover gemaakt. Het item die jullie meenemen is levensgevaarlijk, daarom brengen jullie hem terug. Omdat anders het land in gevaar zou kunnen zijn. Daarom zie je dat je het geld kon verdienen, maar niet is gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.