Aeyo Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Zijn er zijmissies of activiteiten die wegvallen na de laatste missie? Ik wil dus NIET weten hoe het afloopt, alleen of er dingen zijn die ik maar beter voor die tijd gedaan kan hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Zover ik weet niet. Buiten de storyline heb je de Strangers en Freaks, triathlon, yoga en dergelijke blijft gewoon beschikbaar. Je kunt dus gewoon lekker de storyline uitspelen zonder dat je bang hoeft te zijn dat je dingen niet meer kunt doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aeyo Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Okee, thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.