Jesper2001 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Hoi mensen, Ik heb laatst GTA V gekocht en ik wil meer geld! Ik wil een bank overvallen maar... Waar is de bank!!! En nog wapen tips?! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast Bedankt Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Als je eenmaal bezig gaat met de verhaallijn krijg je uiteindelijk heel veel geld, maak je daar maar niet druk om. Je kunt supermarkten overvallen door naar binnen te lopen en je geweer op de medewerker te richten. Het enige nadeel daaraan is is dat het niet heel veel geld is. Ook kun je de busjes van Gruppe Sechs overvallen door een sticky bomb op de achterdeur te plakken en deze op te blazen. Je kunt ook investeren in de beurs, maar daar moet je wel een beetje verstand van hebben. Reageren
Jesper2001 Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Fijn dat jij al helpt!!! Hoe kom ik aan die stincky bommen?? Reageren
Ata Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Kan je kopen bij de ammunation. Op de achterdeur kan je ook schieten op zon bus. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Fijn dat jij al helpt!!! Hoe kom ik aan die stincky bommen?? kun je kopen in de wapenshop als je ver genoeg zit. Je kan ook de bewakers voor ze in de wagen gaan doodschieten en het kofertje nemen Reageren
--Simon-- Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Diepzee duiken kan ook wat extra cash opleveren. Ik heb een aantal keer een koffertje gevonden met een flinke hoeveelheid. Aan de west kust van Los Santos ligt in een verrotte duikboot met 25.000. Voor zo ver ik het gezien heb, respawnen deze na een tijdje, dus je kunt tussen de missies door even een duik nemen. Ikzelf heb nog geen duikboot/pak, ik ga met een boot over zee en duik af en toe om te kijken. Reageren
Ak47 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Aan de noordkust ligt een vliegtuig met 12.000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.