Jump to content

Three's Company niemand op meeting point


royswing

Recommended Posts

hoi mensen,

ik zit met een probleem, ik begon aan de missie Three's Company, nou moet je met dave samen naar een meeting point.

ik ga hier netjes naartoe zonder politie achter me aan ofzo. maar als ik daar aan kom staat er wel een helikopter en een motor maar er is niemand.

ook geen geel rondje (alleen op de map rechts onder) ook als ik hier wacht ofzo komt en gebeurd er niks en uiteindelijk.

hoe kan dit en wat kan ik hier aan doen? snap er niks van.

kan nu dus ook verder helemaal geen missies meer doen, staan alleen nog wat vraagtekens maar als ik daar naar toe ga kan ik niks of niemand vinden op die plekken.

met geen van de 3 karakters.

hopelijk heeft iemand goede raad want baal hier flink van.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer het overdag te doen en naast de heli zou dave en de rest moeten staan , als dit niet het geval is , herstart de game , en als het nog niet verholpen is een vorig punt in de game laden , je zou eventueel ook jezelf kunnen vermoorden en kijken of ze er daarna wel staan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer het overdag te doen en naast de heli zou dave en de rest moeten staan , als dit niet het geval is , herstart de game , en als het nog niet verholpen is een vorig punt in de game laden , je zou eventueel ook jezelf kunnen vermoorden en kijken of ze er daarna wel staan. :)

ook dit heb ik allemaal al eens geprobeerd. maar geen van dit werkt helaas :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...