ZeroJens Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 bij de missie voor de FIB dat je een takelwagen , vluchtauto , enzo moet stelen en klaarzetten he. Voor ik die kon starten dus als ik alles had verzameld moest ik met franklin een missie voor lester doen. Die deed ik maar nu kan ik die missie van de FIB niet verder afwerken... Heb momenteel alleen nog maar bij franklin zijn eigen missies maar als ik die doe komt de H ook niet terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Probeer anders even met Michael te spelen of hij verder moet met de heist. Je kan ook een vraagteken (stranger) proberen, daarna is de kans groot dat iemand je belt of dat je een bericht krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroJens Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Heb bij micheal en trevor geen strangers meer en geen andere missies. Alleen bij franklin de missies met de F nog voor de rest ook niets meer. Ik heb ook al geprobeert die man van de heist te bellen maar hij neemt niet op. En heb met micheal al even zitten rondrijden enzo maar helpt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 De F doen dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroJens Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Ben ik mee bezig maar vroeg me af waneer ik verder kon met de heist... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Waarschijnlijk naar een paar f missies dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Sommige heists zijn verdeeld over verschillende delen, zie ook WikiGTA Let er ook op dat je alle Hs-missies gedaan hebt, dat staat voor heist setup. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeroeni12345 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Hier hetzelfde verhaal heb beide vuilniswagen plus takelwagen gedaan. Nu staat er niks meer op me kaart geen 1 missie ! Wel staat er bij Franklin 2 bij ze naam en trevor en Michael een 1! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Je moet ook nog een vluchtauto regelen. Zorg ervoor dat je in een auto stapt, zet deze ergens neer (niet op een openbare weg) en bel vervolgens Michael, waarbij je kiest voor iets in de trant van getaway vehicle. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroJens Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Het is geukt na de missie met franklin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.