AXIO Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Voor de zomerstop was het voor mij zondagavond van half negen tot half elf vaste pak dat ik Nikita en Arrow op Veronica keek. Maaar.. nu is de zomerstop voorbij en is er nu ieder keer Hawai five-o op Veronica van half negen tot half elf. Ook een leuke serie maar niet zo leuk als de twee die ik hierboven al genoemt heb. Iemand die weet wanneer een tweede seizoen van deze twee series volgt en of die er uberhaupt komt of is. En zijn er nog meer volgers van deze twee series? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Ik volg zelf Arrow, het tweede seizoen komt al binnen een paar maanden. http://arrow.wikia.com/wiki/Season_2 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Ik heb ze bij de gekeken, maar niet echt gevolgd. Reageren
AXIO Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Ah top! Zal die ook op Veronica komen of moet ik het op het internet kijken? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Ah top! Zal die ook op Veronica komen of moet ik het op het internet kijken? Veronica zal natuurlijk achter de feiten aanlopen, via internet is het snelst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.