Jump to content

Éénmalige voertuigen


GTA_Michael

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_Michael

    3

  • Jochems

    3

  • .Sharingan

    2

  • Ata

    2

De auto die je moet stelen uit de studio's met de spikes kun je ook maar een keer bemachtigen.

Kun je een foto erbij plaatsen? Het maakt niet uit of het die ene is zonder guns en spikes, aangezien hij er gewoon hetzelfde uitziet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Stretch Limousine, missie wanneer Michaels film in premiere gaat.

Die kan je buiten die missie om ook gewoon bemachtigen hoor, ik heb er al twee geparkeerd in mijn hangar zien staan op Los Santos Airport. ;)

Mybad. Heb ze nu ook zien rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben die R* versie vd Aston Martin DB5 verder nog niet tegengekomen, behalve dan in de missie dat je deze van de set moest stelen. Nu weet ik dankzij de trailers dat hij in minstens nog een missie voor gaat komen -zover ben ik nog niet- , maar op straat heb ik 'm nog niet gezien.

Als het goed is kun je die gewoon online kopen. ;)

Die kun je gewoon online kopen via je mobiel op het internet.

Oké ..... dan heb ik daar blijkbaar overheen gekeken. Thanx.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Dubsta_%28GTA_V%29.jpg

Dit is de normale Benefector Dubsta.

Dubsta2_%28GTA_V%29.jpg

Dit is de zeldzame Benefector Dubsta.

Dit is als het goed is de enigste manier om de zeldzame Benefector Dubsta te bemachtigen. Je kan hem alleen bemachten om de missie Trevor Phillips Industries te spelen van Trevor.

Je gaat naar Trevor's Meth Lab toe. Chef belt je op dat de Azteca's naar je komen omdat je Omega hebt vermoord in een andere missie. Je speelt de missie uit totdat je op het punt komt om naar beneden te gaan in het gebouw. De mensen willen Trevor nu vermoorden in de winkel. Je schiet iedereen dood, maar maak geen gebruik van de Grenade Launcher. Uiteindelijk gaan iedereen weg en staat de Benefector Dubsta voor de winkel. Vergeet hem niet om in je garage te zetten wanneer je de missie hebt uitgespeeld. Nu heb je de zeldzame Benefector Dubsta.

Deze Benefector Dubsta is zeldzaam omdat er al meerdere upgrades aanzitten. Aan de achterkant van het voertuig heb je een logo die normaal zilver hoort te zijn, deze is nu zwart en kan je bijna niet zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Dubsta_%28GTA_V%29.jpg

Dit is de normale Benefector Dubsta.

Dubsta2_%28GTA_V%29.jpg

Dit is de zeldzame Benefector Dubsta.

Dit is als het goed is de enigste manier om de zeldzame Benefector Dubsta te bemachtigen. Je kan hem alleen bemachten om de missie Trevor Phillips Industries te spelen van Trevor.

Je gaat naar Trevor's Meth Lab toe. Chef belt je op dat de Azteca's naar je komen omdat je Omega hebt vermoord in een andere missie. Je speelt de missie uit totdat je op het punt komt om naar beneden te gaan in het gebouw. De mensen willen Trevor nu vermoorden in de winkel. Je schiet iedereen dood, maar maak geen gebruik van de Grenade Launcher. Uiteindelijk gaan iedereen weg en staat de Benefector Dubsta voor de winkel. Vergeet hem niet om in je garage te zetten wanneer je de missie hebt uitgespeeld. Nu heb je de zeldzame Benefector Dubsta.

Deze Benefector Dubsta is zeldzaam omdat er al meerdere upgrades aanzitten. Aan de achterkant van het voertuig heb je een logo die normaal zilver hoort te zijn, deze is nu zwart en kan je bijna niet zien.

Euhm nee,

Je kan de "Dubsta 2" ook krijgen bij de 2de off-road race "Ridge Run"

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...