Death333 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Ik vraag me af waar jullie je filmpjes mee editten, Bv. met al die teksten onder het filmpje enzo. want ik wil dat graag ook met mijn filmpje En misschien kan iemand mij Tutorial ofzo geven of in ieder geval wat Hulp Gr. En alvast bedankt Death Ps. ik had niks kunnen vinden bij zoekfunctie en als dit in het verkeerde forum gedeelte hoort Sorry :ph34r: Bewerkt: 15 juli 2005 door DEATH333 Reageren
Synchro Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Wat bedoel je met Filmpje? Fraps of iest anders want ik heb een Fraps tutorial. Photoshop of Image Ready? Bewerkt: 15 juli 2005 door Synchro Reageren
Death333 Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Nee, gewoon ik heb een filmpje opgenomen met mijn FotoCamera van GTA SA en nu wil ik die bewerken met tekst enzo ''Maar hoe?? en Waarmee??'' dat is wat ik Vraag!! Bewerkt: 15 juli 2005 door DEATH333 Reageren
The Godfather Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Met Windows movie maker. Moet je het filmpje slepen naar het storyboard onderaan. dan kies je menu : Extra --> Titels en verantwoording, hier kun je met letters spelen e.d. Reageren
Death333 Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) :o NOg een Problem!!! IK kan het helemaal niet vinden ER staat ook geen extra enzo !!?!?!? :o IK heb ook nog ff een SCreen van Mijn Movie Maker!! SCreen: KLIK Bewerkt: 15 juli 2005 door DEATH333 Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Volgens mij ben jij in bezit van een verouderde versie van Movie Maker. Download hier de nieuwste versie. http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...oviemaker2.mspx PS: je kunt ook Service Pack 2 downloaden, daar zit MM standaard bij. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 En als je echt mooie dingen wilt maken kan je Adobe Premiere gebruiken. Dit is helaas wel een stuk lastiger en is niet gratis . Reageren
Death333 Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Volgens mij ben jij in bezit van een verouderde versie van Movie Maker.Download hier de nieuwste versie. http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...oviemaker2.mspx PS: je kunt ook Service Pack 2 downloaden, daar zit MM standaard bij. Kan je ook gewoon de nieuwste versie downloaden inplaats van die Service Pack2?? Dus gewoon los? :unsure: Bewerkt: 16 juli 2005 door DEATH333 Reageren
TubS Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 service pack 2 is heel belangrijk hoor, hebben ze niet voor niets uitgebracht. je kan het ook los downloaden thegodfather gaf de link:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.