Jump to content

Freeze bug


Timba69

Recommended Posts

Wie heeft er allemaal last van de freeze bug?

Ik heb het spel zonder problemen in de eerste dagen gespeeld, maar heb sinds gisteren last van freeze bugs.

Je zit midden in het spel en je hele PS3 loopt opeens vast.

Zoeken op internet leert dat dit voor heel veel meer gebruikers geldt. De eerste geluiden zijn dat je PS3 aan een update/vervanging toe is. Maar dit zou toch belachelijk zijn. Er zijn geen afwijkende specs gemeld en deze problemen zijn bij geen enkel ander spel merkbaar.

Is het spel toch niet zo perfect als gedacht??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timba69

    12

  • AXIO

    10

  • markdimmers

    5

  • ShootDaan

    4

Het kan ook aan de laser kunnen liggen die het spel leest en afspeelt. Dit hoeft niet persé bij alle spellen te liggen. GTA V is nou eenmaal een groot spel vreet veel energie. Ik zou als ik jou was Sony bellen.

Misschien dat ze dat voortaan vantevoren kunnen melden. Net als bij PC spellen die minimale specificaties aangeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets valt niet te melden. Je PS3 is waarschijnlijk stuk. Dat kunnen zij niet weten. Ze hebben aangegeven hoeveel GB het spel minimaal nodig heeft en meer is er niet nodig om aan te geven als Rockstar zijn. Je zegt wel er zijn nog meer dan honderd anderen die dit probleem hebben maar er zijn miljoenen mensen zonder dit probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets valt niet te melden. Je PS3 is waarschijnlijk stuk. Dat kunnen zij niet weten. Ze hebben aangegeven hoeveel GB het spel minimaal nodig heeft en meer is er niet nodig om aan te geven als Rockstar zijn. Je zegt wel er zijn nog meer dan honderd anderen die dit probleem hebben maar er zijn miljoenen mensen zonder dit probleem.

Mijn PS3 is niet stuk anders zouden er niet 10tallen andere gebruikers op PS3 en Xbox zijn die precies hetzelfde probleem hebben. En toevallig met het spelen van dit spel is hun console net stuk gegaan? Hoe verklaar je dat dan?

Link to comment
Delen op andere websites

.. Dat heb ik al verklaard door te zeggen dat zo een probleem pas aan het licht komt wanneer je een spel speelt van zulks groot formaat. Vergeet niet dat ik je probeer te helpen he.

Ik snap dat je mij probeert te helpen, maar je legt het niet echt goed uit. Wat bedoel je nu met stuk? Ik heb geen problemen met alle andere spelen die ik heb, alleen met deze. Dus waarom zou ik dan mijn PS3 opsturen? Zou het niet gewoon aan het spel kunnen liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

De laser die de CD leest is waarschijnlijk stuk.

Maar waarom leest hij dan wel al mijn andere games?


Hier een stukje van een ander forum:

This article is inaccurate. The problems are not just on Xbox, they're on PS3 too, and not just on older models. I have a 250GB Slim Xbox 360. I was the original poster that gave the fix that Xbox Support provided, not R*. "I've just got off chat with Xbox Support. They advised me this is not an hardware issue and that they have received "a lot complaints about this game"

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Laser kan best stuk zijn, ga niet als een kinderachtig kindje ''Niet'' blijven roepen. Vraag dan niet om hulp. Je laser kan best beschadigd zijn of een ander onderdeel en dat komt dan pas naar voren wanneer er echt een zware game word gedraaid. Verder vind ik je conclusie behoorlijk noob:

Is het spel toch niet zo perfect als gedacht??

Jawel, jij begint alleen te janken omdat jij het niet perfect kan spelen. Het spel is prachtig en volmaakt, hoezo ligt het aan het spel als er heel veel andere gamers zijn die hier totaal geen last van hebben. Misschien heb je een indirecte beschadiging aan je CD zelf. Maar nogmaals het spel is prachtig en vooral zonder freeze speelt het heerlijk. Wat heb ik een mooi leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Laser kan best stuk zijn, ga niet als een kinderachtig kindje ''Niet'' blijven roepen. Vraag dan niet om hulp. Je laser kan best beschadigd zijn of een ander onderdeel en dat komt dan pas naar voren wanneer er echt een zware game word gedraaid. Verder vind ik je conclusie behoorlijk noob:

Is het spel toch niet zo perfect als gedacht??

Jawel, jij begint alleen te janken omdat jij het niet perfect kan spelen. Het spel is prachtig en volmaakt, hoezo ligt het aan het spel als er heel veel andere gamers zijn die hier totaal geen last van hebben. Misschien heb je een indirecte beschadiging aan je CD zelf. Maar nogmaals het spel is prachtig en vooral zonder freeze speelt het heerlijk. Wat heb ik een mooi leven.

Dit dus! :')

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...