Jump to content

Freeze bug


Timba69

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timba69

    12

  • AXIO

    10

  • markdimmers

    5

  • ShootDaan

    4

Ik snap niet dat jullie stug volhouden dat het vooral niet aan jullie console liggen. Vandaar mijn opmerking van hoe oud zijn jullie. Ik heb al eerder gezegt: 'Er zijn honderen die klagen dat ze problemen hebben maar er zijn miljoenen die het spel zonder problemen spelen.' Ik hou nu maar op met reageren want hulp willen jullie blijkbaar niet.

Kan het niet gewoon zo zijn dat de waarheid in het midden ligt? Dat er zoveel gevraagd wordt van de console dat hij bij sommige gebruikers het niet (meer) trekt. Maar is dat dan de schuld van de console of van de game. Nogmaals, de mensen die de klacht hebben zeggen allemaal dat er bij andere spellen niets aan de hand is. Moeten we onze console dan vervangen of laten repareren? Zeker als er nog niet bekend is wat het probleem veroorzaakt. Op zich gok jij ook maar een beetje in het wilde weg. Dat mag maar dat zeg dan niet dat het de oplossing is. Want als ik jouw advies moet volgen dan zou ik mijn PS3 nu in een doos naar Sony moeten sturen. En wat voor garantie geeft dat dan?

Ik blijf erbij dat deze game waarschijnlijk net iets te zwaar is voor wat deze generatie consoles nog aan kan. En sommige hebben blijkbaar meer pech dan anderen daarmee. Dus vandaar dan ook mijn opmerking dat dit eigenlijk wel een minpuntje van de game is aangezien hier niet voor wordt gewaarschuwd. Ik zit dus met een dilemma. 50 euro weggegooid of nog extra geld uitgeven voor een reparatie/vervanging zonder garantie op verbetering, terwijl hij nog prima functioneert op alle ander fronten.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je nou al actie ondernomen dan of niet? Een simpel telefoontje richting Sony kan wonderen doen. Zij vertellen wat er aan de hand is. Als je nog garantie hebt kost het je geen drol. En nogmaals: waarschuwen voor wat? En nogmaals: zeggen hoeveel GB het spel verreist is voldoende om aan te geven als Rockstar zijnde. En wat zou die middenweg volgens jou moeten zijn? Voor het geval dat je het nog niet wist en dit geld voor heel wat dingen: problemen kunnen pas aan het licht komen wanneer je over een bepaald limiet gaat. In dit geval voor GTA: hoeveel mensen van de, pak 'm beet, 15 miljoen mensen hebben hier last van denk je? Als je wilt wachten tot er een update komt, prima, moet jij weten. Misschien dat het helpt of misschien niet. Je krijgt van mij en nog wat anderen en ik spreek ook uit ervaring met een kapotte PS3, dat er waarschijnlijk wat kapot is. Ik heb toen Sony gebeld en ik kon hem voor niks laten repareren. Ik zou als ik jou was gewoon even Sony bellen.

Nog even een kleine edit. Hoe kom je erbij dat GTA V te zwaar is voor deze generatie consoles? Zou dan niet iedereen hier problemen mee hebben?

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Dus omdat andere spellen wel ''sjaak?'' werken ligt het aan de game. Verklaar mij dan eens dat miljoenen andere gamers hier dus GEEN last van hebben. Nogmaals jullie willen horen van ons dat het aan de game ligt en jullie volkomen gelijk hebben, maar jullie uitspraken zijn vreselijk en telkens komen jullie met dezelfde berichtjes.

Bekijk het eens van twee kanten en zoals ook al gemeld is sommige fouten komen pas aanbod wanneer een onderdeel van je PS3/XBOX harder moet werken dan bij andere games. Zoals AXIO zegt bel naar Sony!? En blijf hier niet stug volhouden dat het aan de game ligt en telkens herhalen ''Waarom bij andere games dan niet?'' want dat zeg je steeds. Reageer eens nuttig, reageer op een post die juist het tegenovergestelde beweert en kom niet met de rotsmoes van je dat andere games wel werken, WANT dat is al minstens TIEN keer uitgelegd!

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje ShootDaan. Misschien dat de persoon of personen in kwestie het nu wel snappen al zie ik het somber in.

Hou eens op met je gezeik man. Alsof jij hier de allesweter bent. Ik heb de PS al ruim 4 jaar dus garantie zit er niet op. Verder leg ik je al een paar keer uit dat hij het verder prima doet en de problemen alleen bij dit spel zich voordoen. Dus waarom zou ik uberhaupt geld uitgeven aan een apparaat dat verder naar wens werkt en deze ook nog weken kwijt zal zijn. Zoals je misschien weet komt de PS4 er over een aantal maanden aan, dus dan is geld uitgeven aan je oude console sowieso weggegooid geld.

GTA 5 zoekt blijkbaar de limieten van je PS3 op en dat levert bij vele mensen (nee geen miljoenen) problemen op. Is het dan zo raar om te zeggen dat dit ook aan het spel ligt. Er zijn dus ook artikelen verschenen die aangeven dat bv een Xbox van voor 2009 deze problemen kan krijgen. En dat is niet omdat ze kapot zijn!!! Het spel zelf is dan wel niet stuk, maar het vergt wel (te) veel van je oude console. Het minste dat ze nu zouden kunnen doen is dit als waarschuwing meegeven bij de verkoop van het spel.

En misschien dat jullie ook wel eens gehoord hebben over terughaalacties. Daar zijn er ook maar enkele gevallen die problemen hebben gegeven, maar uit voorzorg nemen ze toch een hele partij terug. Niet dat ik dat hier voorstel, maar ik wil er maar mee aangeven dat het niet betekent dat als 95% van de gebruikers geen last hebben dit automatisch inhoudt dat er geen probleem is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je eerste alinea zegt weer genoeg: Blijf vooral stug volhouden wat jij wilt geloven.

Jij houd anders ook stug vol dat het wél zo is, dus kijk eerst een even naar jezelf.

Hoe dan ook is het waarschijnlijk een combinatie van de twee. Mijn oude Playstation 3 had bijvoorbeeld hetzelfde probleem met Midnight Club Los Angeles (Ook een game van Rockstar), ook in dat geval was het de enige game waarbij dit gebeurde en het was ook apart dat het alleen specifiek bij de multiplayer gebeurde. Nu ik mijn nieuwe Playstation 3 in huis heb staan heb ik hier gelukkig geen last meer van, maar het laat wel zien dat een misschien wat zwakkere console bij bepaalde games vast kan slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat de persoon of personen in kwestie het nu wel snappen al zie ik het somber in.

Deze regel vind ik gezeik. Net of jij de wijsheid hier in pacht hebt. Je gaat ook verder niet in op de argumenten die ik aandraag en vind het dus doodnormaal dat je een verder prima werkende PS moet laten repareren om 1 spelletje te draaien. Dat vind ik dus kortzichtig.

Link to comment
Delen op andere websites

lol

1. Iedereen blijft met dezelfde punten komen, dit schiet niet op! Beide kan misschien wel waar zijn:

  • Het kan zijn dat er een bepaalde oplage aan spelen is waar iets "fout" in zit.
  • Het kan ook gewoon aan je console zitten, waarom het bij andere spelen niet zo is is meerdere malen verteld (luister!) GTA V vraagt gewoon meer dan een ander spel! Zie reactie TalkingPear, vergelijkbaar probleem en dat zat hem blijkbaar dus in de console.

2. Geef alsjeblieft gewoon toe (iedereen) dat de andere optie wellicht mogelijk is.

3. Deze discussie hier voeren gaat er niet voor zorgen dat het wel gaat werken dus onderneem alsjeblieft gewoon actie en neem contact op met Sony zoals Axio al suggereert (baat het niet dan schaad het niet) probeer het gewoon! Of neem desnoots contact op met Rockstar of wat dan ook maar probeer iets!

4. Wanneer er daadwerkelijk actie is ondernomen koppel het dan terug wellicht heeft iemand er nog iets aan.

In ieder geval succes!

Link to comment
Delen op andere websites

@Timba60, Probeer eens de GTA V van 'n vriend uit en kijk of je ook hier die problemen mee hebt. Zoniet, dan ligt het idd aan het spel en niet aan de console. Heb je ook met die GTA V hetzelfde probleem, dan heb je 'n consoleprobleem. Het zou in dat geval goed mogelijk kunnen zijn dat je verouderde PS3 (heeft niets met leeftijd, maar met speeluren te maken) de systeemeisen gewoonweg niet meer aan kan. In dat geval zou ik toch eens contact met Sony opnemen om te vragen of daar nog iets aan te doen valt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...