GTAKevin023 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Hoi, Ik heb een vraag. Hoe trek je bij je personages bijvoorbeeld een t-shirt uit. Ik wil gewoon een personage met alleen een zwembroek hebben. Ik wil namelijk gewoon naar het strand en dan wil ik geen hemd of t-shirt aanhebben terwijl ik aan het relaxen ben en wil zwemmen. Niemand zwemt met kleren aan En nee, ik doe het niet om ze naakt te zien! Dus houd die opmerking maar vast voor je! Gr GTAKevin023 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Als het goed is moet je dat ergens kunnen selecteren. Kijk eens bij outfits en kijk of daar een outfit tussen staat zonder een top. En selecteer dan een zwembroek en klaar ben je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Staat er niet bij man. Moet je dat kopen of zo? Vindt het toch stom, ik heb een goede zwembroek. Hoef alleen geen shirt. Wil gewoon normaal kunnen zwemmen bij het strand en niet met kleren aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Ik heb wel een keer gehad dat ik naar Michael switchte dat hij yoga aan het doen was zonder shirt, maar wel met zwembroek en slippers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Als het goed is moet het wel kunnen. Ik ben nu op werk dus kan het niet na kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Ik kan bij michaek onder tops 'no top' kiezen. Bij de rest weet ik niet. Heb storyline wel klaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShootDaan Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Staat er niet bij man. Moet je dat kopen of zo? Vindt het toch stom, ik heb een goede zwembroek. Hoef alleen geen shirt. Wil gewoon normaal kunnen zwemmen bij het strand en niet met kleren aan. Hier oordeel je dus al meteen zonder dat je weet of het waar is. Het is gewoon mogelijk en je hoeft er niet voor te betalen, wat al zeer lang duidelijk is. Maar oke.. zulke mensen heb je dus ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.