Jump to content

Haar Michael


Ak47

Recommended Posts

nee, hij heeft de normale en ik special.

Denk het wel, want ik had iets gelezen over Trevor kaal scheren maar ik kan hem alleen een of ander raar kapsel geven en lang haar. Of alleen een grote baard. Meer niet. Dus ik denk dat ze te unlocken zijn ja. :)

Hmm, oké. Enig idee hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

nee, hij heeft de normale en ik special.

Denk het wel, want ik had iets gelezen over Trevor kaal scheren maar ik kan hem alleen een of ander raar kapsel geven en lang haar. Of alleen een grote baard. Meer niet. Dus ik denk dat ze te unlocken zijn ja. :)

Hmm, oké. Enig idee hoe?

Denk gewoon het verhaallijn spelen? Wat submissies doen of zo? Weet niet man.

Link to comment
Delen op andere websites

verschilt dat niet per kapperszaak?

Lijkt me sterk, maar zal het proberen straks.

Die kale haircut voor michael is degene die je als gratis bonus krijgt met de social club volgens mij. Als je daar aanmeldt, krijg je een gratis Assault SMG, auto en een haircut voor iedere character

Ja, maar die heb ik dus ook, maar verder nog maar drie anderen, terwijl een vriend er veel meer heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt 3 kapperszaken in V: Herr Kutz, Hair on Hawick en Bob Mulét. Als ik me niet vergis kun je bij de eerste twee uit dezelfde kapsels kiezen, maar bij Bob Mulét kun je kiezen uit een of meerdere nieuwe kapsels of baarden. Op een gegeven moment krijg je voor ieder personage een gratis kapsel en baard (zie hieronder).

gta5-13haircuts_zps1bc39a7b.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

@MostWantedKid,

Die gratis kapsels en baarden die je daar toont zijn de gratis kapsels en baarden die je ook al krijgt via de R* Social Club.

Wel bedankt voor die tip over BOB MÚLET, dat wist ik namelijk nog niet en vond de keuze bij mn Michael en Trevor ook al erg beperkt. Daar maar eens gaan kijken dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had zelfs de optie kaal niet bescikbaar voor Michael, maar het blijkt dat je Gold nodig hebt om deze te unlocken. Ik vond het toch al irritant dat ik geen leaderboards had (vooral leuk om met je crew te vergelijken), en ook geen selfie's kon opslaan, dus heb maar ff Gold aangeschaft.

Bob Mulet kwam ik een keer toevallig tegen, met de hoop nieuwe kapsels tegen te komen, maar hij werd op dat moment beroofd, waardoor hij daarna gesloten was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...