Jump to content

Crews (single-player)


Rockpoort

Recommended Posts

Hallo,

Ik speel nu al een tijdtje GTA V en het bevalt me goed moet ik zeggen, en dan met name de heists die (vind ik) het allerleukst zijn.

Nu is het zo dat je je eigen crew kan samenstellen maar ik wil daarbij de hoogst mogelijke profit behalen. Heeft iemand van jullie al ontdekt wat de verschillen zijn tussen de crews?

Bijvoorbeeld:

The Jewelry Store

Daarin moet je 1 hacker, 1 gunman en 1 driver voor nodig.

Stel je kiest 1 dure hacker, 1 goedkope gunman en 1 dure driver.

Je weet dat als je een goedkope gunman kiest, je 1/4 kwijt zal raken omdat hij 'faalt' om in de tunnel te raken.

Is het zo wanneer je:

1 dure hacker, 1 dure gunman en 1 dure driver kiest, je dus meer opbrengst krijgt, want in deze situatie zal niemand 'falen' en je dus ook geen 1/4 kwijt zal raken.

Of heeft deze situatie juist minder profit omdat je maar liefst 3 'dure' mensen kiest.

Heeft iemand dit al een keer doorzocht? Het hangt natuurlijk altijd af van welke heist je doet, maar ik vind het best interessant in welke situatie je nu het meeste oplevert.

Persoonlijk koos ik voor ze allemaal 'duur' in te zetten om dat ik zo wist dat niemand zal 'falen', en dus niemand dood ging en dat dus ze allemaal sterker werden :)

Ook vond ik het leuk om in elke heist Packie McReary in te zetten, dit omdat als je naar een heist toegaat bijvoorbeeld, hem verhalen hoort vertellen over de bank die hij met Niko Bellic heeft beroofd in Liberty City. :puh:

Iedergeval, ik zou het helemaal geweldig vinden als er een 'subonderdeel' op Wikigta zou komen waarin er wordt beschreven welke situaties er allemaal mogelijk zijn en in welke situatie je dus het meeste profit zal krijgen. Hierdoor krijg je een mooi overzicht waarin je goed de gevolgen kan zien van de keuzes die je hebt gemaakt. (Met bijbehorende persoonlijkheid, sterkes en zwaktes bijvoorbeeld van iedere persoon)

Bewerkt: door Rockpoort
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...