Jump to content

Kan geen nummer naar iPhone overzetten..


martijn0126

Recommended Posts

Hallo,

Zoals de titel al zegt; ik kan dus geen nummer naar mijn iPhone 4 (iOS7) over zetten. Gister kwam ik erachter dat mijn muziekdownload-app op mijn iPhone niet meer up to date was en niet meer ondersteund werd. Dus ik wou alle muziek naar de gewone Apple muziek app overzetten, ik heb de downloader dus verwijderd. Aangezien ik alle nummer op mijn computer had staan kon ik meteen gaan beginnen met overzetten via iTunes. Er staat dat mijn nummer zijn overgezet, dat kan ik zien aan het aantal schijfruimte wat op mijn harde schijf vrij is. Maar als ik op mijn iPhone kijk kan ik deze niet afspelen, er staat een rondje met een rood vierkantje achter. Ik had eerst gedacht dat het aan iTunes zelf lag, dus heb ik een gratis muziekdownloader in de AppStore gedownload en heb mijn muziek er via iTunes ingezet, maar er staat dat hij al deze nummers niet kan afspelen..

Iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...