Jump to content

Ze doen het gewoon weer!


dutchunter

Recommended Posts

Paarden waren er eerder dan auto's. Het is allemaal begonnen met paardrijden! Nu mogen de auto's wel op de snelweg en paarden niet! Ruiters zijn altijd de dupe van die auto's.

Misschien moet je een auto (console) kopen, meneer.

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    7

  • Davedavy

    4

  • Xrinkos

    3

  • blackops

    2

Paarden waren er eerder dan auto's. Het is allemaal begonnen met paardrijden! Nu mogen de auto's wel op de snelweg en paarden niet! Ruiters zijn altijd de dupe van die auto's.

Misschien moet je een paard (console) kopen, meneer.

*Auto (console) kopen, meneer.

Link to comment
Delen op andere websites

We leuk en aardig dat je zegt dat GTA begon op de PC maar was er toen een Xbox of een Playstation? Je had de Nintendo maar de Nintendo is altijd al voor andere soort spellen geweest. De consoles hebben de PC voorbij gestreeft.
PS1 & co

men zegt dat de console de pc voor bij zijn gegaan, maar de pc gamers zijn wel de gene die de modding en zo doen dat het spel door blijft leven...

En de pc zal ook altijd blijven want cosole kunnen de funtie's met lange na niet eens aan.

maar ja zulle zien de gta v pc versie komt zeker ... ma ze zijn weer zo dom om het niet gelijk uit te geven....

Je kan R* wel dom noemen omdat ze het niet voor de PC gelijk uitbrengen, maar hun zijn tenminste niet zo dom om hun tijd te gaan verkloten door hier en op de newswire van R* zelf telkens van deze berichten te zetten. Als je 'm wilt spelen koop dan en console, als je zo graag voor de PC versie wil wachten doe dat dan, maar ga er niet over lopen zeiken, het gaat echt niet helpen. R* Weet echt wel wat ze doen hoor, ze hebben er vast redenen genoeg voor om 'm niet of later voor de PC te brengen.
Link to comment
Delen op andere websites

Modding is niet nodig voor de consoles. Je hebt om de zoveel tijd een nieuwe leuke game waarmee je zoet bent tot het volgende spel. Daarnaast voor een goede PC kan je gauw twee nieuwe Playstation 4's kopen. Mensen kiezen nu veel sneller voor een console. En ja, dan word je voorbij gestreeft.

Cijfers/feiten aub. Ik kan ook van alles zeggen maar dit slaat nergens op, ik zou graag wel eens willen zien waar jij deze feiten vanaf haalt?

Link to comment
Delen op andere websites

Cijfers en feiten zijn er vast wel alleen daar heb je nog niet veel aan, aangezien veel bedrijven en scholen ook gebruik maken van laptops en computers. Ik kijk puur naar mijn omgeving. Toevallig heb ik een vriend die werkt voor de Intertoys. Zoals iedereen weet verkopen zij computer spellen en spellen voor de console. Als ik hem vraag wat hii meer verkoopt zegt hij console games. Zo zei iemand hier in dit topic al dat op de PC voornamelijk games gekopieërd of gedownload zijn, illigaal wel te verstaan. Ontwikkelaars kunnen op zo'n manier minder geld verdienen en dat word alleen maar erger. Kijk voor de grap eens bij 10 willekeurige forumleden op hun profiel en je zal zien dat minstens 8 van de 10 op een console zijn spellen speelt.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Cijfers en feiten zijn er vast wel alleen daar heb je nog niet veel aan, aangezien veel bedrijven en scholen ook gebruik maken van laptops en computers. Ik kijk puur naar mijn omgeving. Toevallig heb ik een vriend die werkt voor de Intertoys. Zoals iedereen weet verkopen zij computer spellen en spellen voor de console. Als ik hem vraag wat hii meer verkoopt zegt hij console games. Zo zei iemand hier in dit topic al dat op de PC voornamelijk games gekopieërd of gedownload zijn, illigaal wel te verstaan. Ontwikkelaars kunnen op zo'n manier minder geld verdienen en dat word alleen maar erger. Kijk voor de grap eens bij 10 willekeurige forumleden op hun profiel en je zal zien dat minstens 8 van de 10 op een console zijn spellen speelt.

En weer kloppen hier een aantal dingen niet aan. Ten eerste kijk je alleen naar je eigen omgeving wat niet objectief is. Ten tweede beweer je nu wel dat de Intertoys meer console game's verkoopt, dat zal dan ook wel. (Wat trouwens ook niet echt objectief is als je het maar aan één verkoper vraagt) maar je vergeet dat veel PC gamers hun game's via internet kopen. Denk aan Steam, Origin, Amazon etc, en dan spreek ik over duizende exemplaren per dag. Nog een punt is is dat R* bijna de enige game studio is die dit doet, terwijl je als je naar bijv. EA kijkt ze veel meer op geld gericht zijn en hun paradepaartjes ook direct voor PC uitgeeft. En dan tenslotte zijn gedownloade game's niet illegaal, deze kunnen legaal aangeschaft zijn maar als je ze download via Torrent/SpotNet is dat ook niet illegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

En nog steeds betalen ze dus geen geld voor het spel wat ze spelen. Dat is in feite diefstal. Misschien ben ik ook wel te objectief in sommige van mijn voorbeelden waarom ik denk dat de PC voorbij gestreeft word. Maar ik kan je vertellen dat de PC als game platform al voorbij gestreeft is en mocht het uit cijfers niet zo uitkomen dan zal het sowieso binnen een klein aantal jaren sowieso gebeuren. Hier kunnen we nog lang over door gaan maar we zullen het toch niet eens worden denk ik zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gaat niet om feiten, dit zijn gewoon meningen. Er is geen enkel feit dat kan aantonen dat je beter een console of een pc game kan kopen. Dit is gewoon wat voor jou persoonlijk het fijnst is. Ik vind gamen op mijn laptop heel lekker, maar voor GTA ga ik toch een console aanschaffen, ook omdat ik dan ook meteen een goed excuus heb om The Last of Us te kopen ;)

Voor mij part gooien ze hier even een slotje op, want dit word anders zo'n onderlinge strijd van console vs pc gamers.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zei iemand hier in dit topic al dat op de PC voornamelijk games gekopieërd of gedownload zijn, illigaal wel te verstaan. Ontwikkelaars kunnen op zo'n manier minder geld verdienen en dat word alleen maar erger.

[sarcasme]Oh want er wordt alleen maar getorrent op pc versies van games![/sarcasme] Dikke bullshit. Ga eens naar piratebay of eender welke andere torrent site en je zal zien dat je GTA V gemakkelijk kan downloaden om dan op een DVD te branden voor op je console af te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

En nog steeds betalen ze dus geen geld voor het spel wat ze spelen.

Op xBox word dit ook gedaan.. Er zullen steeds meer mensen gaan gamen op de PC, zie de SteamBox, mensen willen alles op één apparaat. Wat heeft dit nou te maken met R* eigenlijk? Ik ga er verder niet eens meer op in, je eerste zin die ik gequote heb zegt al genoeg...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...