Jump to content

Ze doen het gewoon weer!


dutchunter

Recommended Posts

To be honest, ik had de console al begin dit jaar afgeschreven. Heb voor GTA V een uitzondering gemaakt, maar zodra hij voor de PC uitkomt, is de console toch echt dood voor mij.

Ik snap niet waarom mensen elkaar zo hard bashen om de keuze van platform.. Lekker boeien wat een ander prefereert..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    7

  • Davedavy

    4

  • Xrinkos

    3

  • blackops

    2

Nog één linkje dan :puh:http://www.ign.com/a...ng-has-exploded

Wanneer ik naar mezelf kijk (PC gamer) dan moet ik zeggen dat ik geen idee heb wanneer ik voor het laatst een fysiek spel heb gekocht. Ik haal alles via Steam en vergelijkbare platforms. Ik speel graag tactische en strategische spelen, Total War games, Manager games etc. dat heb je simpelweg niet op de console maar voor een spel als GTA V pak ik liever de console omdat ik dat ook graag met vrienden speel.

Kortom ik ben vooral een PC gamer, omdat er bepaalde games zijn die ik graag speel die er op de console niet zijn, of in mindere vorm. Ik speel soms op de console omdat ik er sommige games beter voor geschikt vind en het een makkelijker platform is om even met meerdere te spelen.

Bewerkt: door Marakus
Link to comment
Delen op andere websites

We leuk en aardig dat je zegt dat GTA begon op de PC maar was er toen een Xbox of een Playstation? Je had de Nintendo maar de Nintendo is altijd al voor andere soort spellen geweest. De consoles hebben de PC voorbij gestreeft.
PS1 & co

men zegt dat de console de pc voor bij zijn gegaan, maar de pc gamers zijn wel de gene die de modding en zo doen dat het spel door blijft leven...

En de pc zal ook altijd blijven want cosole kunnen de funtie's met lange na niet eens aan.

maar ja zulle zien de gta v pc versie komt zeker ... ma ze zijn weer zo dom om het niet gelijk uit te geven....

Als Rockstar Games de PC versie meteen uitbrengt staat binnen 2 dagen heel piratebay vol met cracked GTA V. Dus verlies voor Rockstar omdat iedereen dan een cracked download.

Dat is een fabel. Het is gewoon puur om economische reden. Men denkt met de consoleversie meer geld in het laatje te krijgen. Console gamers nemen eerder overal genoegen mee en daar maakt men misbruik van.

pc gamers zijn kritischer. Daarbij worden consoles ook gekraakt, dus je verhaal raakt kant noch wal.

We leuk en aardig dat je zegt dat GTA begon op de PC maar was er toen een Xbox of een Playstation? Je had de Nintendo maar de Nintendo is altijd al voor andere soort spellen geweest. De consoles hebben de PC voorbij gestreeft.

You're a funny guy. Consoles pc voorbij gestreefd? Droom maar lekker verder, maar dat is dus pertinent niet waar. Sowieso heeft men de pc nodig om games te ontwikkelen. Daarbij zijn consoles tegenwoordig net halve pc's. Het zijn multimedia apparaten geworden en mensen schaffen ook wel een console aan om het als een blu ray speler te gebruiken. Over het algemeen heeft praktisch iedereen wel een pc in huis, maar niet iedereen heeft een console. Degenen die een console aanschaffen doen dat erbij. Maar een console kan niet tippen aan de kracht van de pc. Verder is het nogal raar dat vanwege een developer de domme keus maakt om eerst voor de console te ontwikkelen je met de conclusie komt dat consoles de pc voorbij zijn gestreeft. Dat is een foutieve aanname. Er zijn ook nog steeds developers die wel eerst met een pc versie komen. CdProjekt Red bijvoorbeeld. En de volgende titels van Obsidian en InXile worden pc only. Nee, het is gewoon een kwestie van snel cashen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vroeger een Commodore Amiga. Op een gegeven moment waren er diverse grote uitgevers die niet meer voor Amiga games maakten, want het C64 wereldje was overgestapt naar de Amiga en er werd professioneel gehackt en gekopieerd, en voor geld werden illegale games verkocht.

De game industrie is toen gestopt met o.a. Amiga.

Bij de PC is alles illegaal te krijgen, vaak gratis. Dus is het logisch dat game uitgevers zich de laatste jaren op de Xbox en PS3 hebben gericht. Alleen is de xbox ook gehackt. En ik ben bang dat de PS4 snel gehackt gaat worden doordat de architectuur meer PC achtig is.

Rockstar heeft weer een fantastisch spel gemaakt, dat doen ze alleen als ze er geld mee verdienen. Met illegale software verdienen ze niks, dus dan stopt het.

Toen GTA IV kwam heb ik een PS3 gekocht, tot dan speelde ik altijd op de PC. Maar ja, ik was het ook zat om iedere keer mijn PC weer te upgraden om mee te kunnen met nieuwe games. Een console is veel goedkoper, 1 keer geld uitgeven, jaren plezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...