Jesper2001 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Jullie geven goeie tips... Maar de tips die ik toch nog zoek zijn: - Wat is een goed wapen - Waar koop ik een bievakmuts En toch wel de belangrijkste.. - Waar is de bank Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Helaas kan je, naast de Heists tijdens de storyline, geen banken overvallen. Dit komt ten tonele in GTA Online (Ik hoop overigens ook dat ik het in SP kan doen als er geen vrienden online zijn ) Reageren
Jesper2001 Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Wel waar iedereen heeft het erover.... Je kunt Gwn banken overvallen. Maar waar ze zijn?? Reageren
AXIO Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Banken zijn er wel maar je kan ze naast de missies niet overvallen. Reageren
Jesper2001 Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Banken zijn er wel maar je kan ze naast de missies niet overvallen. echt niet ik dacht van wel?? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Geen idee waar je dat dan gehoord hebt maar banken kan je niet overvallen buiten de missies van de storyline om. Je kan wel winkels beroven maar daar blijft het ook bij. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Zoals eerder gezegd is. In gta-online kan je wel overvallen plegen zonder story. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.