Dotz Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Velen van jullie was dit waarschijnlijk al opgevallen, maar ik vond het toch eventjes het vermelden waard . De naam ''Smoke on the Water'' van de medicinale wietwinkel is natuurgelijk gebaseerd op het geweldige nummer ''Smoke on the Water'' van Deep Purple. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Hey, leuk dat je dit opmerkt! Heb toevallig ooit is dat nummer geleerd op school bij muziek, is geweldig dat ze daar een Easter Egg van maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Lol, wij kregen alleen maar takkeherrie bij muziek op school , Op zo'n school had ik ook wel willen zitten! Overigens ligt de winkel ook nog eens aan de kust, wat het ''water'' verklaard.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superkoekje Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Ze hadden geen betere naam kunnen verzinnen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Lol, wij kregen alleen maar takkeherrie bij muziek op school , Op zo'n school had ik ook wel willen zitten! Overigens ligt de winkel ook nog eens aan de kust, wat het ''water'' verklaard.. Mijn muziekleerkracht heeft een lange tijd na Rock en andere genre geluisterd, hij wou ons dat niet aandoen.. Haha, is dat niet die Winkel bij Vespucci? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Ja, kan je kopen met franklin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Is ook al vaker vermeld, was al te zien in de gameplayvideo Leuk dat je er nog even een topic voor maakt, een beetje aandacht voor het nummer dat al lange tijd mijn favoriete nummer is, kan geen kwaad Smoke on the Water heb ik natuurlijk gelijk gekocht, toen het kon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 (bewerkt) Is ook al vaker vermeld, was al te zien in de gameplayvideo Leuk dat je er nog even een topic voor maakt, een beetje aandacht voor het nummer dat al lange tijd mijn favoriete nummer is, kan geen kwaad Smoke on the Water heb ik natuurlijk gelijk gekocht, toen het kon. Ohja, tuurlijk .. Ik had de naam toen nog niet eens gelezen Bewerkt: 23 september 2013 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.