Beany Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Ik krijg het maar niet voor elkaar om een parachute om te doen. Ik heb hem al wel opgepakt, maar hij staat buiten de cirkel met wapens die je bij je hebt. Met welke controls op de Xbox360 kan ik de parachute omdoen? Zal wel iets heel makkelijks zijn maar ik ben er nog niet achter Alvast bedankt! Reageren
AXIO Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Als je in een vliegtuig of een heli zit krijg je de parachute automatisch en anders moet je 1 kopen. Oppakken wil niet. Reageren
Beany Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Ik heb hem bovenaan bij de kabelbaan gevonden. Daar heb ik hem "opgepakt". Hij staat ook in m'n cirkel met wapens, maar hoe "activeer" je hem? Reageren
Ak47 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 door gewoon te springen. hij wordt automatisch omgedaan Reageren
Beany Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Aha, dat verklaard een hoop. Had nog niet geprobeerd om gewoon te springen. Dankjewel Reageren
MiniBean13 Geplaatst: 10 juni 2018 Rapport Geplaatst: 10 juni 2018 Wrm is mn parachute maar een keer bruikbaar en kan ik nu geen nieuwe kopen nadat ik die ene gevonden had? Iemand die dit weet? Reageren
PrioX Geplaatst: 10 juni 2018 Rapport Geplaatst: 10 juni 2018 6 uur geleden, MiniBean13 zei: Wrm is mn parachute maar een keer bruikbaar en kan ik nu geen nieuwe kopen nadat ik die ene gevonden had? Iemand die dit weet? Na de missie Minor Turbulence krijg automatisch een parachute zodra je in een vliegtuig of helikopter stapt. Of je een parachute kunt kopen voordat je deze missie gedaan hebt weet ik eigenlijk niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.