arjan93 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Hallo, Ik heb een aantal dagen terug GTA 5 voor de PS3 gekocht. Ik ben hiermee met de missies begonnen, maar dit is echt niets voor mij. Weet iemand of er toevallig al saved games uit zijn? Ik kan ze op het internet namelijk niet vinden. En hoe werkt dit met de ps3? Moet ik ze in het geheugen zetten? Ik hoop wat te horen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Helaas is dit met de meeste nieuwe games, waaronder GTA V, niet meer mogelijk i.v.m. trophies.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arjan93 Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Oohw oke.. en er is geen andere manier om de missies niet te hoeven doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Nop, gwn doen de storyline is dit keer niet zo heel lang. Anders doe je af en toe missies of gebruik je cheats zodat het makkelijker gaat etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arjan93 Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Oke dan doe ik dat inderdaad wel.. in elk geval bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.