Jump to content

blaine county bank heist


bossofzeeland

Recommended Posts

Hallo leden van het forum.

Voor de blaine county bank heist moet ik een vrachtwagen met military gear jatten.

Iemand een goede tip om de jeeps die er omheen rijden kwijt te raken?

Ik ga namelijk telkens dood omdat de jeeps sneller zijn als mij

Link to comment
Delen op andere websites

Rocket luncher, en afwerken met een sniper


Hebben jullie veel geld overgehouden?

ik een goeie 5miljoen kunnen stelen, maar uiteindelijk was mijn deel amper iets

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen. Daarnaast even de spoilertag gefikst.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Ging per ongeluk, ik wilde er even mee wachten maar het konvooi kwam ik tegen. Ik heb ze ingehaald, beetje afstand van ze gestopt, en gewoon ze allemaal afgeschoten. Geen probleem. En toen de truck meegenomen. Idd geen sterren, heel opvallend.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je het jezelf natuurlijk ook makkelijk én moeilijk maken door eerst een Lazer te stelen in Fort Zacundo, je wanted level kwijt te raken, dan naar het konvooi te vliegen, de voorste en achterste auto makkelijk uitschakelen met je hittezoekende raketten en vervolgens uit je Lazer springen. De overige militairen afmaken en klaar is kees.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je het jezelf natuurlijk ook makkelijk én moeilijk maken door eerst een Lazer te stelen in Fort Zacundo, je wanted level kwijt te raken, dan naar het konvooi te vliegen, de voorste en achterste auto makkelijk uitschakelen met je hittezoekende raketten en vervolgens uit je Lazer springen. De overige militairen afmaken en klaar is kees.

makkelijker? Ik ben op de brug voor de militaire basis gaan staan, met stickybombs de voorste jeep uitgeschakeld en toen 1 voor 1 iedereen gekilld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...