NickDrake Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) ik heb xploder v5 maar wat is nu eigelijk het beste,voor san andreas vooral bedoeld P.S. de verkoper zei dat xploder het beste was :o Bewerkt: 15 juli 2005 door pokearno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Het is allebij het zelfde eigelijk alleen maar de code structuur van action replay is anders. Bij xploder worden er hex codes gebruikt en bij armax geconverteerde hex codes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Het is allebij het zelfde eigelijk alleen maar de code structuur van action replay is anders. Bij xploder worden er hex codes gebruikt en bij armax geconverteerde hex codes. en nu in het nederlands? B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Het is allebij het zelfde eigelijk alleen maar de code structuur van action replay is anders. Bij xploder worden er hex codes gebruikt en bij armax geconverteerde hex codes. en nu in het nederlands? B) Het is gewoon: de ene heeft andere codes dan de andere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Komt bij mij gewoon Nederlands over, bij jou blijkbaar niet?? info over Xploder ARmax Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Komt bij mij gewoon Nederlands over, bij jou blijkbaar niet?? Simpel over? jeetje moeielijk taal hoor dat computer taal Snap er zelf helemaal totaal niks van :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Het Is Bijna Het Zelfde Hoeft Zit Wel Ergens Verschil In Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.