Variano Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Is het mogelijk dat het kan sneeuwen in gta 5 want ik heb er al iets van gelezen en fotos van gezien of is dat enkel mogelijk met die weather cheat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Ik heb enkel sneeuw meegemaakt in de missies in North Yankton.. Cheats heb ik nog niet gebruikt dus daar kan ik nog niets over zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 (bewerkt) in de eerste missie (die zich overigens 9 jaar eerder, en NIET in los santos afspeelt) ligt er sneeuw, en sneeuwt het ook. Bewerkt: 23 september 2013 door ballas4life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Dus eigenlijk in het spel als je vrij speelt kan het nooit. Sneeuwen dan is wel spijtig dan want ik mis dat wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Als er effectief een cheat voor is, dan zal het wel kunnen zeker.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmendelange Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Je komt nog eens in de sneeuw terecht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Er is dacht ik een weercheat en telkens als je deze ingeeft veranderd het weer. Ook sneeuw zou tot de mogelijkheden behoren naar het schijnt. Probeer gewoon een paar keer de cheat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Ik hoorde dat je met die cheat ook sneeuw kan krijgen. Ik zeg probeer het eens.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 heeft een cheat die je bezigt een effect op de game die zegt dat je cheat speler bent of zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 De sneeuwcheat geeft geen echte sneeuw helaas Zie het als een witte zandstorm, visueel beperkt en veel wit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Ook in GTA San Andreas ging je tijdelijk even weg uit de bekende wereld en vloog je tijdelijk naar een wit Liberty City. Ook in dit deel wordt gretig gebruik gemaakt van een tijdelijke wereld door deze volledig besneeuwd te maken. Tevens sneeuwt het niet zo vreselijk vaak in Los Angeles en al helemaal niet in de omliggende woestijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.