savigoclan Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Hallo allemaal, Een snel vraagje! Ik heb voor ongeveer 20 miljoen dollar op GTA 5 aan FRUIT aandelen gekocht. Nu zie ik -100 staan, en als ik er op klik komt er niets meer van statistieken enzv. te staan…. Hoe los ik dit op? Want het is nogal K*T!@$#&*@!! Reageren
Michael Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 (bewerkt) Je moet ze ook verkopen wanneer ze in het groen staan. En wat doet dit topic trouwens in GTAForum Contests? Dit hoort meer in GTA: V General toch? >>> Door Thundercover: Inderdaad. Verplaatst. <<< Bewerkt: 23 september 2013 door Thundercover Reageren
savigoclan Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Ja dat begrijp ik ook wel Maar het leuke is dat het meteen in -100 stond. Zal ik het maar laten staan tot dat er verandering komt? Erg jammer. Reageren
Svenie Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Het probleem bij Fruit zit hem vooral in het feit dat het bedrijf haar nieuwste smartphonemodel niet op de markt krijgt. Op bepaalde momenten zijn ze er van overtuigd dat het hun wel gaat lukken, en op andere wordt de release dan weer afgeblazen. Je begrijpt dat dit zijn gevolgen heeft voor de aandelen, die continu gaan stijgen en dalen. Om een goede investering te doen, raad ik je aan om met aandacht naar het nieuws op de radio te luisteren, waarop je bovenstaand bericht ook had kunnen horen. Misschien heb je ook wel iets aan deze pagina, waarop de basis van verhandelen van aandelen nog eens piekfijn staat uitgelegd. Reageren
savigoclan Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Oke nice! Maar zal het weer opgelost worden? Want anders ben ik wel veel kwijt Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) Zoals Svenie al zegt, houd goed de financiële nieuwsberichten op de radio in de gaten en probeer daar op int r spelen, onder andere op iFruit en andere bedrijven. Bewerkt: 24 september 2013 door Cabyon Reageren
Svenie Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Oke nice! Maar zal het weer opgelost worden? Want anders ben ik wel veel kwijt Heb je met Franklin de The Vice Assassination missie van Lester al gespeeld? Indien dit niet het geval is, kan je na deze missie je aandelen van Fruit met winst gaan verkopen. Anders is het volgens mij simpelweg de statistieken in de gaten houden en proberen verkopen wannneer je aandelen lichtjes omhoog gaan. (wat uiteraard een tijdje kan duren) Reageren
savigoclan Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Ik heb alle missies gespeeld, maar ik ga nu even kijken of ik nog wat bij Lester kan doen. Reageren
savigoclan Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Heb net gekeken, maar het kan niet meer. Dat het weer omhoog kan gaan begrijp ik! maar dat er niets word weergegeven vind ik raar... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.