Jump to content

Vraag één end-game aandeel [SPOILERS]


--Simon--

Recommended Posts

Na de laatste missie krijg je een mailtje dat de aandelen van Merryweather gedaald zijn. Gaan deze na verloop van tijd weer terug naar normaal niveau, of blijven deze dood zoals bij LifeInvader? Ik zit met 28 miljoen per character en als Merryweather wel terug springt is dat een verdubbeling in cash :)

Bewerkt: door --Simon--
Link to comment
Delen op andere websites

Ah.. balen. Ik heb de bekende Lester missies al gedaan voor het einde, dus kom zwaar geld te kort voor properties.. Dat wordt misschien maar een tweede playthrough op speed doen, met nu de kennis van alle resultaten van missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje tussendoor. Wat hebben de Lester missies met de beurs te maken? Ik heb ze allemaal, op een enkele na, allemaal gehaald voordat ik de storyline had uitgespeeld. Heb daarnaast verder niks extra's mbt die missies gedaan.

Neem aan dat je met de Lester-missies die Assassinations bedoeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje tussendoor. Wat hebben de Lester missies met de beurs te maken? Ik heb ze allemaal, op een enkele na, allemaal gehaald voordat ik de storyline had uitgespeeld. Heb daarnaast verder niks extra's mbt die missies gedaan.

Neem aan dat je met de Lester-missies die Assassinations bedoeld?

De assassinations boosten per missie een bepaald aandeel op de beurs tijdelijk enorm. Aan het eind van het spel zul je met de meeste cash zitten en kun je de meeste profit maken.

Effectief kun je met iedere assassination je geld verdubbelen. Doe je dit in het begin met een paar ton, dan kom je misschien over een miljoen heen. Bij het einde praat je over het verdubbelen van miljoenen.

Aan het eind zit ik nu op 28 miljoen per character, zonder Lester missies over. Als je deze bewaard kun je 5 keer je eind cash verhogen, naar circa 1,5 miljard

Bewerkt: door --Simon--
Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje tussendoor. Wat hebben de Lester missies met de beurs te maken? Ik heb ze allemaal, op een enkele na, allemaal gehaald voordat ik de storyline had uitgespeeld. Heb daarnaast verder niks extra's mbt die missies gedaan.

Neem aan dat je met de Lester-missies die Assassinations bedoeld?

De assassinations boosten per missie een bepaald aandeel op de beurs tijdelijk enorm. Aan het eind van het spel zul je met de meeste cash zitten en kun je de meeste profit maken.

Effectief kun je met iedere assassination je geld verdubbelen. Doe je dit in het begin met een paar ton, dan kom je misschien over een miljoen heen. Bij het einde praat je over het verdubbelen van miljoenen.

Aan het eind zit ik nu op 28 miljoen per character, zonder Lester missies over. Als je deze bewaard kun je 5 keer je eind cash verhogen, naar circa 1,5 miljard

Ah balen. Heb de laatste missie gehaald maar heb met Michael die bioscoop van 20 miljoen gekocht. FF kijken wat ik met de andere twee nog kan spenderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...