Delft Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Hallo , Heb even een vraagje. Kan ik ook bij GTA V , een politieagent worden of de kleding daarvan dragen ? Want ik weet dat je bij een van de missies dat je daarvoor politiemotor met bijbehorende kleding hebt. Zou graag weten of dit kan zonder missies.. Groetjes Delft , Reageren
PrioX Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Nadat je alle hoofdmissies hebt volbracht krijg je alle outfits in je kledingkast waaronder de politie outfit voor Michael en Trevor die je tijdens een van de missies gebruikt hebt. Vigilante missies zijn niet aanwezig. Maar je zou wel kunnen role-playen. Reageren
Delft Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Role-playen ? Ik snap niet echt wat dat is.. Betekent dat wel dat ik een pak kan halen/krijgen/kopen ergens ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Als je de spoiler niet wil openen dan is het kort en bondig antwoord gewoonweg: Ja. Reageren
Delft Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Ik zie inderdaad nu pas , dat ik iets moet openen. Nu wilt het niet openen , kan het nog een keer ? Reageren
Michael Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Role-playen ? Ik snap niet echt wat dat is.. Roleplayen is dat je het na speelt, dus dat je bijvoorbeeld met een politie motor, of auto steelt. En dat je daarna zelf willekeurig dingen gaat doen, zoals met een motor naast de snelweg staat en de auto's in de gaten houd. Het is je eigen keuze wat je kan doen met Roleplay. Reageren
Delft Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Ik begrijp wat je bedoelt. Maar kan ik ook gewoon een auto pakken en daarna een auto aan de kant zetten ? Zo ja , hoe moet dat ? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Je kan geen auto aan de kant zetten, maar je zou wel voor de auto kunnen rijden om hem af te laten remmen en uiteindelijk stoppen. Helaas kun je daarna verder niks doen met de bestuurder en/of passagiers. Reageren
Variano Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 was dat vroeger allemaal niet beschilbaar in de vorige gtas zoals politie , ambulance en brandweer missies als je in hun wagen stapte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.