Jump to content

AnimalArk aandeel beinvloeden.


101bas

Recommended Posts

Zover ik heb ondervonden is de LCN puur random. Alleen missie's beïnvloeden de markt. Sommige zeggen dat je door concurrentie uit te schakelen geld kan verdienen maar ik heb dit op meerdere partijen geprobeerd en mijn bevinding is dat het of niet werkt of marginaal totaal niet interessant is.

Heb bijvoorbeeld een auto gepantserd en voor 10k aan bommen gekocht om FlyUS te tackelen maar mijn profit met 1mil was 1600 euro :puh:

Mijn tip is wel om die AnimalArk stocks te kopen aangezien ze bij mij nu 256 waard zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn aandelen hé.

Informeer je eens op internet, zoek bijvoorbeeld wat aandelen zijn en wat ze betekenen.

Hoe beter het gaat met een bedrijf, hoe meer waarde een aandeel heeft. ;)

Snap jij wat ik bedoel?

Ik vraag niet wat aandelen betekenen maar hoe je ze kan beinvloeden in het spel. :fp:

Link to comment
Delen op andere websites

AnimalArk heeft geen tegenhanger op de beurs en dus (volgens mij) niet te beïnvloeden. Zie onderstaande link daar staan o.a. bedrijven in die wel een tegenhanger hebben en welke dat is. In theorie is het zo dat je bijvoorbeeld aandelen koopt van GoPostal en vervolgens PostOp gaat bombarderen. Hierdoor stijden dan de aandelen van GoPostal.

@baz10, volgens mij is het zo dat (nog niet getest) dat de winst alleen voor een korte tijd interessant is. Dus na het slopen van een x aantal vrachtwagens etc. de aandelen een grote sprong maken en vervolgens na x tijd weer terugzakken naar normaal level. Dus tussentijds doodgaan of andere dingen doen is dan funest. Zo werkt het wel met de assassination missies, de piek is na 5 minuten ofzo, na 5 minuten zakken de aandelen alweer snel. Dus je hebt maar een klein tijdsframe waarin je moet kopen en verkopen ;)

PS: Grote vrachtwagens etc. hebben meer invloed dan de kleine die je in de stad zelf tegenkomt.

http://m.ign.com/wik...-5/Stock_Market

PSPS: Ik ga vanavond maar snel wat aandelen van AnimalArk kopen, als het al bij een paar zo is dan lijkt mij dat een goeie investering :puh:

Bewerkt: door Marakus
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...