Herzensburger Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Sinds dat ik dinsdag. Gta v in me xbox deed heb ik allerlei problemen vastlopen games kan disc op eens niet lezen op eens uitgaan (GEEN roodlicht) of komt dit doordat ik gisteren xboxlive via mijn pc heb aangelegd (kabel vanaf de pc naar xbox) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Waarschijnlijk gaat je Xbox kapot.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Yup ...... zo begon de ellende met mijn X-box ook, totdat hij helemaal geen discs meer las. @&$%#€ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Alleen met GTA V of ook andere spellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) Speelde niet zoveel op de X-box, ben PS gamer, maar de ellende begon bij Assassins Creed Brotherhood, werd erger bij Revelations en hij stopte er volledig mee bij deel 3. GTA speel ik op de PS3. Bewerkt: 24 september 2013 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KRSTL Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Heb ik ook gehad, nog geen maand later kon ik een nieuwe xbox kopen. Hoop voor je dat het bij jou anders gaat zijn, good luck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.