Variano Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Hey Laat hier even weten welke dieren je allemaal al hebt tegengekomen in GTA5 Dan kan iedereen een gedacht geven over welke dieren GTA5 allemaal bezit. Deze heb ik al tegengekomen: - Edelherten Mannelijk en Vrouwelijk - Everzwijnen - Honden - Coyotes - Lynch of Leeuwin of wat het ook mag zijn want het valt u aan als je in de geburen komt - Meeuwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Op WikiGTA hebben wij al een hele mooie verzameling aangelegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Een kip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Een vis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Racemees Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Ik ben al vermoord door zo'n beest wat zo'n soort van tijger is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Konijnen heb ik ook nog tegengekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Ik ben al vermoord door zo'n beest wat zo'n soort van tijger is Poema. Ik ben ook al koeien tegengekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beany Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Ratten. Heel, veel, ratten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Waar bevinden ratten zich dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Koeien. Leuk om met een SUV aan te rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Koeien. Leuk om met een SUV aan te rijden Heb ik tot mijn spijt ook gedaan.. Ik ben een dierenliefhebber maar ik zat nog te veel in mijn 'Trevor-rol'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 die veel raten zou ik ook wel is willen weten , moest het dicht tegen trevor zijn caravan zijn dan zou ik het heel goed kunnen geloven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Op afgelegen plaatsen zitten ratten bij elkaar, als je dan daar loopt stuiven ze allemaal weg. Zoek eens achter de Mount Chilliad naar een dorpje. Je moet dan onder het treinspoor door en dan kom je bij 1 huisje, een paar hutjes en tenten. Daar ben ik ze gister tegengekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Apen Zaten in hokken in een lab met een missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 krekels en muggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.