mauss Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Goeiemorgen, Wie kan mij vertellen wanneer of na welke missie je met michael de hangar op het international airport kan kopen?, en het helicopter platform? Alvast Bedankt ! Reageren
Ak47 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 na welke missie weet ik niet, maar in ieder geval nog voor de tweede heist Reageren
harry1985 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Heb de eerste heist gedaan en kan hem al kopen. Reageren
tresshold Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 heeft iemand al gehoord van die glitch om het te kopen? als je tijdens het kopen bij die helipad en ligplaats voor je boot, in een auto stapt en er gelijk weer uit gaat. dan is het gratis. als je tijdens het kopen van ontroerendgoed een missie opnieuw gaat spelen (b.v. heist 1), dan kom je uit de missie en dan was de aankoop gratis. je moet het doen na de purchase maar vòòr het geld gerinkel Reageren
Together Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Is de tweede heist MerryWeather? Zoja dan vind ik t raar dat ik geen icoon voor property bij vliegveld heb staan op mijn map.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.