Jans-1987 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Gister was de ene missie hiervoor afgelopen. Nu krijg ik dus de missie waarbij je naar een trailer park moet en sticky bombs moet plaatsen. Ik speel met Trevor want er staat dat die andere 2 niet beschikbaar zijn. Nu heb ik alle ammunation winkels afgereden en overal zijn die sticky bombs out of stock. En verder kan ik geen missie doen behalve deze hoe kan dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Als het goed is heeft Wade voor sticky bombs gezorgd.. Weet je zeker dat je ze echt niet hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jans-1987 Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Als het goed is heeft Wade voor sticky bombs gezorgd.. Weet je zeker dat je ze echt niet hebt? Die staan niet tussen mijn wapens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Als je naar het vakje gaat en opzij klikt dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Even iets specifieker: Wade heeft Trevor voorzien van sticky bombs. Als je het weapon select menu tevoorschijn haalt, kun je, als je op het vakje van de throwing weapons staat, met de D-pad opzij drukken om je andere wapens in deze categorie te zien. In GTA V kun je namelijk meerdere wapens uit dezelfde categorie bij je dragen, wat vroeger nooit kon. Zo is het ook mogelijk om bijvoorbeeld meerdere sniper rifles mee te nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jans-1987 Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Dankje silverbyte het is opgelost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goten21 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Even iets specifieker: Wade heeft Trevor voorzien van sticky bombs. Als je het weapon select menu tevoorschijn haalt, kun je, als je op het vakje van de throwing weapons staat, met de D-pad opzij drukken om je andere wapens in deze categorie te zien. In GTA V kun je namelijk meerdere wapens uit dezelfde categorie bij je dragen, wat vroeger nooit kon. Zo is het ook mogelijk om bijvoorbeeld meerdere sniper rifles mee te nemen. Das bestwel badass :oThx voor de info, hier heb ik eigenlijk ook wel iets aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.