Wijst Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Beste GTA freaks ! Ben momenteel bij de missie dat ik 3 auto's moet stelen voor de Union Deposit overval maar deze autos kan ik niet vinden heb 3 foto's gekregen van Lester op me telefoon in de mail maar zie niet waar dat is kan iemand me misschien helpen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Beste GTA freaks ! Ben momenteel bij de missie dat ik 3 auto's moet stelen voor de Union Deposit overval maar deze autos kan ik niet vinden heb 3 foto's gekregen van Lester op me telefoon in de mail maar zie niet waar dat is kan iemand me misschien helpen ? De regio staat erbij samen met een minimap in het hoekje. Als je gewoon over de map heen gaat en naar die regio zoekt, en dan op de minimap van de foto kijkt moet je 't wel kunnen vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Een handige tip in de e-mail of sms staat ook in welke buurt het is. Beweeg over Los Santos als je op start drukt en je ziet de buurtnamen voorbij komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Dat zeggen jullie nu wel, maar die op de map aangegeven locatie krijg je er alleen bij als je een zeer goede hacker hebt ingehuurd voor de heist. Als Wijst op deze functie bezuinigd heeft, wordt het voor hem dus een stuk lastiger om de auto's te vinden. Je direct aan de goede locaties helpen kan ik niet, maar in principe zijn alle Gauntlets in de game geschikt hoor. Je zou dus ook in the streets op zoek kunnen gaan naar die dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wijst Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) Dat is inderdaad vervelend van die Lester. Bewerkt: 6 januari 2015 door Wijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Als ik het mij goed herinner dan vind je ze hier: Click here to view the SnapMap Ik kan me de derde niet herinneren, helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wijst Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Heb ze al gevonden met behulp van dit filmpje : Iniedergeval bedankt heren ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.