Jump to content

kan je je auto opslaan in een hangar


Lars

Recommended Posts

Hoi GTAForum.

Ik had een domme vraag. Ik had op de airport een leuke route gevonden om lekker gas te geven in mijn grotti carborniggane (ofz xD). En mijn vraag was dus of ik mijn auto kan opslaan in mijn hangar(die ik al gekocht heb). Of kunnen er alleeb vliegtuigen in?

Greetz.

Link to comment
Delen op andere websites

Koopbare garages en de garages bij Safehouse's zijn voor autos, motoren, fietsen. Hangars voor vliegtuigen en Helipads voor Helikopters en de Marina natuurlijk voor boten en jetski's. Dus simpel antwoord: Je kunt geen auto's in de hangar opslaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Koopbare garages en de garages bij Safehouse's zijn voor autos, motoren, fietsen. Hangars voor vliegtuigen en Helipads voor Helikopters en de Marina natuurlijk voor boten en jetski's. Dus simpel antwoord: Je kunt geen auto's in de hangar opslaan :)

jammer, Nu moet ik eerst helemaal.naar Grove Street rijden :/ :(

Link to comment
Delen op andere websites

Koopbare garages en de garages bij Safehouse's zijn voor autos, motoren, fietsen. Hangars voor vliegtuigen en Helipads voor Helikopters en de Marina natuurlijk voor boten en jetski's. Dus simpel antwoord: Je kunt geen auto's in de hangar opslaan :)

Waarom zouden ze dat eruit gehaald hebben dan? Kon in GTA San Andreas wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet ik zoiets weten? Het speelt zich weliswaar af in de zelfde staat, maar omdat er een optie in SA zit wil niet meteen zeggen dat et ook in V zit. Rockstar is sinds IV wat meer de realisme kant opgegaan, dus is het niet meer dan logisch dat je auto's in een garage parkeert en niet in een hangar.

Offtopic, kan ik niet quoten op mobiele versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...