Ata Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Je hebt op del perro in een straat die straat die als je hem uitrijdt een winkel zitten met wiet logo en tekst white widow (wiet soort). Zal morgen foto ervan zoeken Reageren
Goten21 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Lol, kdacht een vrouw die haar man is verloren, dacht, er komt een spook verhaal bij zoals bij GTA SA (omfg de myths van dat spel waren zo heftig) Reageren
Dotz Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 (bewerkt) Ata vertelt er nog bij dat het om een cannabissoort gaat . Goed opgemerkt! edit: @Goten: Is jouw signature niet veels te groot voor een signature? Volgens mij loop je risico op een warn Bewerkt: 25 september 2013 door Dotz Reageren
Ata Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Zie nu pas dat ik wat was vergeten, kwam door mobiel denk ik. Het is die straat die eindigt bij de pier. Vanaf de pier gezien rij je de stad weer in en is het aan de linkerkant. Reageren
Goten21 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Ata vertelt er nog bij dat het om een cannabissoort gaat . Goed opgemerkt! edit: @Goten: Is jouw signature niet veels te groot voor een signature? Volgens mij loop je risico op een warn Bij mij is hij verkleind? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.