Jump to content

geen missies meer


wesleysnijder

Recommended Posts

Ligt het aan mij of heeft GTA V een verschrikkelijk korte storyline vergeleken met andere GTA's?

Het ligt niet aan jou, deze game heeft een kleine storyline. Ik vond de missies wel zeer leuk, en er waren ook wel missies waar ik enorm veel moeite moest doen. Maar dan hoorde ik twee dagen na de release, dat een jongen hem al had uitgespeeld. Dan zou ik meteen zeggen dat hij een no-life gamer zou zijn. Maar ik vind dat de missies belachelijk kort zijn, ook moet je er wel bij opletten dat je dan wel nieuwe sports kan doen, zoals Golfen, tennis en zelfs fietsen. Zulke dingen hadden we niet in GTA IV, ik vond het wel een goede oplossing. Ik hoop dat de Online gedeelte van deze game beter zal zijn, want anders zou het maar één en al teleurstelling zijn. Wel merk ik ook op omdat deze missies kleiner zijn, er waarschijnlijk ook weer nieuwe DLC's komen zoals TBOGT en TLAD :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die heeft 'm snel uitgespeeld zeg. Ik neem aan dat het de hoofdlijn is van het verhaal.

Dan heb ik toch een vraag aan degene. Is GTA V korter dan SA en IV of heb je veel uren gemaakt.

Ik ben wel een tijd bezig geweest met IV en die was groot, maar veel korter dan SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook al uitgespeeld..Heel erg kort die storyline. Gta 4 heb ik toch heel wat weken over gedaan en nu 5 met een week uitgespeeld terwijl ik gewoon 48 uur per week werk en in het weekend geen tijd had..Valt me wel tegen dit. Hoop dat het online gedeelte meer te doen is...

Link to comment
Delen op andere websites

Vluchtauto wel geregeld en op de juiste plek achtergelaten? Michael wel gebeld en de optie Getaway Car aangeklikt?

>>> Door Svenie: Onderwerp is inmiddels aangekaart in een apart topic, hier reageren is dus niet meer nodig.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zit op 40% en kom niet meer verder

Ik nee, aan dat ik hem dan nog nie heb uitgespeeld toch

Ik zit ook ongeveer bij die maskers kopen

Maar er zijn geen letters meer en geen vraagtekens

En fcutrecht4life wat bedoel je met getaway car aangeklikt wat is da ?

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je 'n geschikte (dit zie je in het zwarte venster linksbovenin) vluchtauto gestolen hebt en deze op 'n geschikte (wederom zwarte venstertje) locatie geparkeerd hebt, dan moet je Michael, Franklin of Trevor bellen (afhankelijk van wie je op dat moment bent) en dan krijg je in je telefoon 'n optie GETAWAY CAR oid. Deze dien je aan te klikken zodat de locatie van deze auto gemarkeerd staat. Pas daarna kun je de Heist spelen, mits je de overige voorbereidingen ook al getroffen hebt natuurlijk..

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom ook niet verder. Heb net de missie gehad dat ik met een helicopter 2 geld busjes moes volgen. Nu heb ik al ruim een week geen andere missies meer. Heb alle telefoons ook nagekeken. Nu zag ik wel een sms bericht van molly dat ik nog een JB700 moet afleveren. Kom niet verder want staat niet in de filmstudio. Maar is ook geen missie van gekomen of dergelijke

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat wachten geen zin heeft we doen blijkbaar iets verkeerd

Ik kwam vorige week ook niet verder dan 35%

Toen ben ik zelfs helemaal opnieuw begonnen omdat ik niet wist wat ik moest doen.

Nu ben ik al verder gekomen dan 35% ik zit op 39%

Heb je de missie al gehad met dat je een politie agent bent en dan 2 racers moet pakken en de auto jatten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...