Jump to content

gta v trailers?


DarkViper_Brian

Recommended Posts

Hoi mensen ik heb bij een missie een trailer gezien dat je je micheals dochter van een boot moet afhalen is het mogelijk om een trailer achter je auto te doen met welke knop doe je dat / met welke auto ik heb het over de xbox 360

Gr IamCrazyBrian

Link to comment
Delen op andere websites

oke bedankt dus als ik een SUV koop bijv met micheal kan ik er een trailer achter hangen thanks

EDIT

Kan je die aan hanger ook gewoon vinden dat ze ergens bij de pier staan of bij een haven dat je ze daar kan stelen met een SUV

Bewerkt: door IamCrazyBrian
Link to comment
Delen op andere websites

Er is tegenover de car impound wel een zaak die boten verkoopt, waar ze ook van die karretjes hebben. Is mij nog niet gelukt om hem eraan te koppelen... Bij het strand vind je soms ook wel aanhangers voor jet ski's ;)
je moet een SUV hebben blijkbaar maar dit vraag ik alvast want moet nog een xbox hebben maar ja je moet een SUV hebben heb ik bij een filmpje gezien dat ze ook gwn rondrijden met een trailer voor je boot

EDIT

als je die trailer bij micheal hebt neer gezet met een SUV blijft die dan ook staan?

Bewerkt: door IamCrazyBrian
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit geprobeerd , met 4 type SUV + een vapid sanking , Het kan niet.

En onthoud , sommige dingen die ze in een trailer laten zien , Kunnen niet in game :)

Het kan wel, maar er zijn maar heel weinig SUV's waar je ook echt een trekhaak op ziet zitten. Soms zie je ook wel is auto's met een aanhanger rondrijden. Als je die steelt kan je ook de aanhanger aan- en afkoppelen met de pijltje naar rechts toets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...