DarkViper_Brian Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Hoi mensen ik heb bij een missie een trailer gezien dat je je micheals dochter van een boot moet afhalen is het mogelijk om een trailer achter je auto te doen met welke knop doe je dat / met welke auto ik heb het over de xbox 360 Gr IamCrazyBrian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigbossJesse Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Kan niet. Het kan wel met een vrachtwagen, gewoon achteruit inparkeren met je truck. (ik heb het dan over trailers van vrachtwagens) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroJens Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Het kan wel sommige auto's hebben ene trek haak en als je dan ergens een aanhanger vind of van een andere auto af ramt met een boot op. Dan kun je deze aanpikken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 SUV's hebben een trekhaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) oke bedankt dus als ik een SUV koop bijv met micheal kan ik er een trailer achter hangen thanks EDIT Kan je die aan hanger ook gewoon vinden dat ze ergens bij de pier staan of bij een haven dat je ze daar kan stelen met een SUV Bewerkt: 24 september 2013 door IamCrazyBrian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Er is tegenover de car impound wel een zaak die boten verkoopt, waar ze ook van die karretjes hebben. Is mij nog niet gelukt om hem eraan te koppelen... Bij het strand vind je soms ook wel aanhangers voor jet ski's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) Er is tegenover de car impound wel een zaak die boten verkoopt, waar ze ook van die karretjes hebben. Is mij nog niet gelukt om hem eraan te koppelen... Bij het strand vind je soms ook wel aanhangers voor jet ski's je moet een SUV hebben blijkbaar maar dit vraag ik alvast want moet nog een xbox hebben maar ja je moet een SUV hebben heb ik bij een filmpje gezien dat ze ook gwn rondrijden met een trailer voor je bootEDIT als je die trailer bij micheal hebt neer gezet met een SUV blijft die dan ook staan? Bewerkt: 24 september 2013 door IamCrazyBrian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
All-Knowing Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Ik heb dit geprobeerd , met 4 type SUV + een vapid sanking , Het kan niet. En onthoud , sommige dingen die ze in een trailer laten zien , Kunnen niet in game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroJens Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 de trailers met een rood slot op kun je natuurlijk niet aanpikken... Zoals de boten bij de winkel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Ik heb dit geprobeerd , met 4 type SUV + een vapid sanking , Het kan niet. En onthoud , sommige dingen die ze in een trailer laten zien , Kunnen niet in game Het kan wel, maar er zijn maar heel weinig SUV's waar je ook echt een trekhaak op ziet zitten. Soms zie je ook wel is auto's met een aanhanger rondrijden. Als je die steelt kan je ook de aanhanger aan- en afkoppelen met de pijltje naar rechts toets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Op het platteland zie ik best vaak SUV's rijden met een trailer erachter. Soms met een boot, maar soms ook met zo'n wit kastje. Ik gok dat het een opbergbox is maar het kan ook een airco zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 (bewerkt) maar heb je daar een special editen of een andere of gewoon de normale Dit forum kan een slotje op bedankt allemaal Bewerkt: 26 september 2013 door IamCrazyBrian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.